Η BMW δεν θα σταματήσει να παράγει κινητήρες εσωτερικής καύσης

Post date:

Author:

Category:

Αυτές τις μέρες η Audi ανακοίνωσε επισήμως πως θα σταματήσει την εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης για να επικεντρωθεί στους ηλεκτρικούς. Η BMW, πάλι, όχι. Ωραία, ε;

BMW M8 Competition

Η BMW M8, το κορυφαίο από άποψη ισχύος, μοντέλο του M Division. Ακούγεται υπέροχα όταν στροφάρει. Και, σύμφωνα με τα σχέδια της BMW να διατηρήσει τους MEK στην παραγωγή, θα συνεχίσει και στο μέλλον


Όπως δήλωσε αυτές τις μέρες ο CEO της Audi, «ουσιαστικά η εταιρεία δεν πρόκειται στο εξής να επενδύσει στην εξέλιξη των συμβατικών κινητήρων»

Ναι μεν θα συνεχίσει τις όποιες απαιτούμενες αναβαθμίσεις ώστε να είναι συμβατοί με τους κανονισμούς, ωστόσο δεν προτίθεται να σχεδιάσει και να κατασκευάσει νέους κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου.

Η είδηση προφανώς είναι μέρος της γενικότερης πολιτικής της VW να σταματήσει ανάλογη παραγωγή.

Όμως στο άλλο γερμανικό στρατόπεδο, αυτό της BMW, σύμφωνα με το CNBC, δεν πρόκειται να ακολουθηθεί ανάλογη στρατηγική.


BMW M3 CSL

H δημοσίευση

Στο tweet που έκανε έγκυρος Αμερικανός δημοσιογράφος αναρτήθηκε πως «η βαυαρική εταιρεία θεωρεί πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, είτε βενζίνης είτε πετρελαίου, έχουν ακόμα πολλά χρόνια μπροστά τους».

Το παραπάνω δε σημαίνει, φυσικά, ότι η BMW δεν μπαίνει για τα καλά στην ηλεκτροκίνηση. Μόλις αυτές τις μέρες είδαμε για πρώτη φορά τις επίσημες φωτό του BMW i4 των 530 ίππων.

Το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων της BMW είναι με αυτοκίνητα που έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Και, μιλώντας για εξηλεκτρισμένα μοντέλα, επίσης βασίζεται περισσότερο σε Plug-in υβριδικά και σαφώς λιγότερο σε αμιγώς ηλεκτρικά.

Τέλος, οι κορυφαίες εκδόσεις της συνεχίζουν να έχουν 6-κύλινδρους ή δυνατούς V8 κινητήρες. Ναι, αυτούς που ακούγονται υπέροχα όπως της εικονιζόμενης M8 Competition.



Photo: bmw.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει