Η δεύτερη ευκαιρία του Suzuki Jimny. Το «αγριοκάτσικο» κάνει ντρίμπλα

Post date:

Author:

Category:

Πριν μερικούς μήνες η Suzuki απέσυρε το Jimny από τις ευρωπαϊκές αγορές. Και τώρα επιστρέφει στην ελληνική αγορά ως επαγγελματικό. Το «αγριοκάτσικο» έχει μία δεύτερη ευκαιρία – από €15,582 προ φόρων

SUZUKI JIMNY

Τετράγωνο, μοναδικό σε χαρακτήρα, αξιόπιστο και γνήσιο off-road. Μας άρεσε απ΄την πρώτη στιγμή το Jimny, διά τι να το κρύψωμεν;


Η είδηση πως το Suzuki Jimny θα κοβόταν στις ευρωπαϊκές αγορές είχε αρχίσει να κυκλοφορεί, πέρυσι, απ΄την αρχή της χρονιάς

Το πρόβλημα δεν ήταν φυσικά το κόνσεπτ του Jimny, ο λακωνικός του χαρακτήρας ή ό,τι έχει σχέση με ένα προϊόν που ο ειδικός Τύπος αγκάλιασε απ΄τα γεννητούρια του. Και δικαίως.

Το πρόβλημα ήταν ο κινητήρας, σε σχέση, φυσικά, με τις σκληρές, ευρωπαϊκές ντιρεκτίβες.

Γιατί όταν έχεις ένα μοτέρ που εκπέμπει διοξείδια κοντά στα 150 g/km -το αυτόματο είναι λιγότερο αποδοτικό με 158 g/km-, ξέρεις πως έχεις πρόβλημα

Επίσης είχε κυκλοφορήσει η είδηση πως η ντρίμπλα θα γινόταν με χρήση ως επαγγελματικό όχημα. Και μόλις χθες λάβαμε την τυπική ενημέρωση για τη δεύτερη ευκαιρία του Jimny.

Η επίσημη ανακοίνωση της Suzuki Greece

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, λοιπόν, η διάθεση του επαγγελματικού Suzuki Jimny LCV στην Ελλάδα ξεκινά το Μάρτιο με πλούσιο εξοπλισμό.

«Δεδομένης της έντονης αναμονής για το μοντέλο», συνεχίζει η ανακοίνωση, «η Suzuki δίνει την ευκαιρία στους ενδιαφερόμενους επαγγελματίες να το αποκτήσουν πρώτοι κάνοντας προ-παραγγελία πριν την επίσημη παρουσίασή του στην ελληνική αγορά»

Suzuki Jimny επαγγελματικό

Η καμπίνα του Jimny διαμορφωμένη, πλέον, για επαγγελματική χρήση


Suzuki Jimny

Να πουλάς ή να μην πουλάς; Ιδού το δίλημμα

Ζούμε στην εποχή που δεν είναι πανάκεια το να πουλάς καλά. Είναι το να μην έχεις πρόστιμα. Τα οποία συχνά υπερβαίνουν το κέρδος σου. 

Και με τέτοιες τιμές εκπομπών, το Jimny δύσκολα θα μπορούσε να βρει τη συνέχειά του στα ευρωπαϊκά πράγματα ως κανονικό επιβατικό.

Τα 95 g/km που άρχισαν να ισχύουν από τον Ιανουάριο του 2021 ως μέσος όρος εκπομπών καυσαερίων στη γκάμα του κάθε κατασκευαστή είναι αμείλικτα. Και δύσκολα ως στόχος αν δεν έχεις ηλεκτρικά και υβριδικά στην ατζέντα σου

Για παράδειγμα, το Swift έχει 106g/km, το Vitara από 131g/km και το Baleno από 118g/km.

Ή θα έπρεπε, λοιπόν, να μπει ένα άλλος κινητήρας κάτω απ΄το καπό του Jimny ή θα έπρεπε να γίνει αυτό που έγινε.

Να σταματήσει, δηλαδή, να διατίθεται στην Ευρώπη. Ή να επιστρέψει ως επαγγελματικό – κίνηση που χαιρετίζουμε για όσους το επιλέξουν.

Suzuki Jimny επαγγελματικό

Είναι ωραίο να βλέπεις το Jimny να κυκλοφορεί στην πόλη. Έστω και χωρίς πίσω κάθισμα αλλά με το μεταλλικό διαχωριστικό. Αγριοκάτσικο proffesional



info/photo: suzuki.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει