To κορίτσι που όταν ήταν μωρό δάνεισε το όνομά του στη Lotus Elise, η Elisa Artioli, βρέθηκε αυτές τις μέρες στα κεντρικά της εταιρείας, στο Hethel της Μ. Βρετανίας
Αυτήν τη φορά όχι πίσω από τη συνωνόματη Elise (της οποίας άλλωστε η παραγωγή έχει σταματήσει οριστικά πλέον) αλλά στο μπάκετ της νέας Emira
Η σύνδεση της Elisa Artioli με τη Lotus είναι από εκείνες τις ιστορίες που κυριολεκτικά σπανίζουν στη σημερινή αυτοκίνηση
Εις το όνομα της Elisa
Η Elisa, αφενός, είχε την τύχη να γεννηθεί ως η εγγονή του Romano Artioli, του Ιταλού επιχειρηματία που ήταν εκείνη την εποχή πίσω από τη Lotus.
Και, αφετέρου, είχε επίσης την τύχη να διαφωνήσει ο παππούς της με το βαφτιστικό του αυτοκινήτου που στη συνέχεια μάθαμε ως Lotus Elise.
Συγκεκριμένα, οι μηχανικοί ήθελαν να ονομαστεί το νέο, τότε, διθέσιο αυτοκίνητο με τον εσωτερικό κωδικό Μ 111.
Ο παππούς της όμως ήθελε ένα αυτοκίνητο με διεθνή χαρακτήρα και ένας τέτοιος κωδικός θα απαιτούσε διαφορετική προφορά στις διάφορες χώρες του κόσμου. Και διαφώνησε. Και έτσι του έδωσε το όνομα της πιτσιρίκας, τότε, Εlisa
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να διαβάσετε και την πρώτη συνέντευξη σε ελληνικό Μέσο που είχε δώσει η Elisa Artioli, στο 4Drivers φυσικά.
Στο μπάκετ της Emira
Πριν λίγες μόλις ώρες, λοιπόν, η Elisa βρέθηκε στα κεντρικά της Lotus, στη Μ. Βρετανία και κάθισε στο μπάκετ της Emira.
Η τελευταία είναι το νέο κεντρομήχανο της εταιρείας ως άμεσος αντίπαλος των Porsche 718 και Alpine A110.
Το νέο κέντρομήχανο της Lotus σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την εταιρεία.
Κινητήρες από την Toyota (V6) και τη Mercedes (4-κύλινδρος turbo από A45 AMG), κλασικά αλουμινένιο σασί, το καλύτερο ίσως ποιοτικά εσωτερικό που έχουμε δει ποτέ σε Lotus και κατευθείαν αντιπάλος για τις Porsche 718 Cayman και Αlpine A110
Ταυτόχρονα είναι και το τελευταίο μοντέλο της Lotus με κινητήρα εσωτερικής καύσης πριν την ηλεκτροκίνητη στρατηγική της εταιρείας.
Το χρήμα το έβαλαν οι Κινέζοι (Geely Holdings), η γνώση υπάρχει στο Νησί και το νέο μοντέλο έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό μετά το τέλος εποχής των Elise, Exige και Evora
Πανέμορφη σχεδίαση που θυμίζει κάτι από McLaren, πίσω κίνηση, παθητικές αναρτήσεις, υδραυλικό τιμόνι (yes!) και εξαιρετικές επιδόσεις.
Η Emira εκφράζει μια πολύ σοβαρή προσπάθεια στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων – έστω και αν η τελευταία κατηγορία δυσκολεύεται πλέον στις διεθνείς πωλήσεις.
Info / Photo: lotuscars.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.