Το downsizing έχει πάρει μια και καλή το δρόμο του και, σύμφωνα με την επιβεβαίωση της Mercedes-Benz, η αναμενόμενη γενιά της C- Class στην κορυφαία της έκδοση AMG C63 αποχαιρετά οριστικά τα πολυκύλινδρα σύνολα

Το μεγάλο άλμα προς τα κάτω: από τον τετράλιτρο V8 σε δίλιτρο τετρακύλινδρο. Ντιρεκτίβες rules
Το V8 σύνολο που όλα τα πρόσφατα χρόνια, είτε σε ατμοσφαιρική είτε σε υπερτροφοδοτούμενη έκδοση, έχει επαναπροσδιορίσει το χαρακτήρα της C-Class είναι παρελθόν
Ο υπέροχος, αγριεμένος ήχος και το βάθος λειτουργίας ενός V8 είναι βέβαιο πως ήδη έχει κάνει αρκετούς φίλους της εταιρείας να παραπονούνται στην ιδέα της κατάργησής του.
Ωστόσο, η εταιρεία επιχειρεί να τους καθησυχάσει λέγοντας πως η νέα AMG C63 θα προσφέρει ανώτερη απόδοση ακόμα και απ΄τον πανίσχυρο οκτακύλινδρο.

Ως γνωστόν, οι όλο και πιο απαιτητικές ντιρεκτίβες εκπομπών ρύπων αναγκάζουν τους κατασκευαστές να κάνουν ανάλογα δραστικά άλματα στη χωρητικότητα των κινητήρων τους.
Σειρά έχουν, λοιπόν, ακόμα και οι καθαρά σπορ εκδόσεις, όπως η AMG C63.

Ως βάση το μοτέρ υπάρχει ήδη
Πρόκειται για το ισχυρότερο δίλιτρο στην παγκόσμια παραγωγή και δεν είναι άλλο απ΄αυτό που έχουμε δει στην AMG A45 S των 421 ίππων.
Πιθανότατα το σύνολο θα περάσει από περαιτέρω εξέλιξη και υβριδική υποστήριξη. Τόσο για να δικαιολογήσει την παρουσία του σε ένα σαφώς ακριβότερο μοντέλο απ΄την A45 όσο και για να πετύχει την επιπλέον ισχύ. Η οποία φημολογείται περί τους 500 ίππους
Αντίστοιχα η ροπή θα κυμαίνεται περί τα 750 Nm – τιμή εξωφρενικά υψηλή για ένα τετρακύλινδρο σύνολο με τα μέχρι σήμερα δεδομένα.
Προς το παρόν, πάντως, έχουν αρχίσει ήδη να κυκλοφορούν βίντεο με το νέο μοντέλο και μία πρώτη εικόνα απ’ το εσωτερικό του.

Photo: mercedes-benz.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.