Τα νέα που έρχονται από την Ιαπωνία είναι αισιόδοξα καθώς η Toyota φαίνεται αποφασισμένη να προχωρήσει με διάδοχο της τρέχουσας Supra. H oποία, μάλιστα, αυτήν τη φορά θα πραγματοποιηθεί χωρίς γερμανική «χείρα» βοηθείας
Αυτή είναι μία από τις απεικονίσεις του ιαπωνικού Best Car με την Τoyota Supra της επόμενης γενιάς
Το ιαπωνικό έντυπο είχε τη Supra στο εξώφυλλό του με τον εμφατικό τίτλο ότι θα κινείται από ένα δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με υβριδική υποστήριξη
Αν το δημοσίευμα ευσταθεί, η επόμενη Toyota Supra δεν θα είναι αρχικά ηλετρική και, επιπλέον, θα υλοποιηθεί χωρίς τη συνεργασία της BMW, στοιχείο που κατακρίθηκε, ίσως σε υπερβολικό βαθμό, από πιστούς θιασώτες της ιαπωνικής σχολής.
Σύμφωνα με το γνωστό περιοδικό, τα παραπάνω σημαίνουν χρήση νέας πλατφόρμας της Toyota, σχεδίαση και μηχανολογικά επίσης από τον ιαπωνικό κολοσσό.
Σημειώνεται δε η πληροφορία πως το κινητήριο σύνολο ανήκει στη νέα γενιά τετρακύλινδρων της εταιρείας και πως το υβριδικό μέρος δεν κινεί σε κυρίαρχο ρόλο το αυτοκίνητο αλλά παράλληλα και υποστηρικτικά με το θερμικό
Άλλωστε είναι ήδη γνωστές οι προθέσεις της Toyota να επενδύσει στο πώς θα κάνει τους θερμικούς κινητήρες ακόμα πιο «καθαρούς» παρά να τους εγκαταλείψει τελείως, όπως συμβαίνει πλέον με κάποιους κατασκευαστές.
Οι φήμες για την απόδοση της νέας Supra
Η ισχύς του νέου κινητήριου συνόλου εκτιμάται περί τους 400 ίππους ενώ ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι οι συμπαγείς διαστάσεις, στοιχείο που ευνοεί την αεροδυναμική και την κομψή σχεδίαση ενός καπό που χαμηλές γραμμές.
Εκτιμάται πως η νέα Toyota Supra θα είναι έτοιμη στα τέλη του 2026 και ενδεχομένως να υπάρξει αργότερα και μία ηλεκτρική εκδοχή της.
Πάντως αρχές του 2026, όπως κάθε χρόνο, λαμβάνει χώρα το Διεθνές Σαλόνι του Τόκιο και εκτιμάται πως εκεί ίσως να έχουμε μία πρώτη εικόνα από κοντά.
Illustration: Best Car Magazine
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.