Η Ferrari SF90 Stradale «σπάει» το ρεκόρ στην Ινδιανάπολη (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Η Ferrari SF90 Stradale Assetto Fiorano έκανε στις 15 Ιουλίου τον ταχύτερο γύρο που έχει ποτέ πραγματοποιηθεί από αυτοκίνητο παραγωγής στο Indianapolis Motor Speedway

Ferrari SF90 Stradale Indy

Στην πίστα των2,439 μιλίων το άτι από το Μαρανέλο «έγραψε» το εντυπωσιακό 1:29.625 με μέγιστη ταχύτητα 279,35 km/h


«Ήταν μια υπέροχη στιγμή να βλέπεις πώς η εντυπωσιακή Ferrari SF90 Stradale έκανε αυτό το ρεκόρ γύρου», λέει ο Mark Raffauf, Αγωνιστικός Διευθυντής της IMSA, ο οποίος επέβλεψε το δοκιμή

«Το Indianapolis Motor Speedway χτίστηκε το 1909 για να αποτελέσει μία πίστα δοκιμών για αυτοκίνητα όλων των κατασκευαστών και έκτοτε έχει παραμείνει πιστό σε αυτό το DNA».

«Το ιστορικό οβάλ των 2,5 μιλίων συνεχίζει να συμβάλλει στην εξέλιξη των αυτοκινήτων όπως κανένα άλλο», συνέχισε, προφανώς αγνοώντας ηθελημένα πως κάποιο Nürburgring είναι το βασικό πεδίο δοκιμών για τους κατασκευαστές σε επίπεδο πίστας

Ferrari SF90 Stradale
- Διαφήμιση-

«Η Ferrari SF90 Stradale αντλεί το όνομά της από τα 90 χρόνια της Scuderia Ferrari, υπογραμμίζοντας τη ζωτική σημασία των μηχανοκίνητων σπορ στην εξέλιξη των αυτοκινήτων δρόμου», δήλωσε ο Matteo Torre, Πρόεδρος της Ferrari North America.


Ferrari F355 Κωνσταντόπουλος

Για την Assetto Fiorano

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ της SF90 Stradale και μιας έκδοσης με ακόμα πιο σπορ προδιαγραφές, της Assetto Fiorano.

Η τελευταία περιλαμβάνει σημαντικές αναβαθμίσεις, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών αμορτισέρ που προέρχονται από το πρωτάθλημα GT αλλά και εξαιρετικά ελαφριά μέρη κατασκευασμένα από ανθρακόνημα (πάνελ πόρτας, αμάξωμα) και τιτάνιο (ελατήρια, σύστημα εξαγωγής), με αποτέλεσμα εξοικονόμηση βάρους 30 κιλών.

Μια άλλη διαφορά της συγκεκριμένης έκδοσης είναι η πίσω αεροτομή από ανθρακονήματα που παράγει 390 κιλά αρνητικής άντωσης στα 250 km/h

Για την ιστορία, η Assetto Fiorano μπορεί να παραγγελθεί με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup2R σχεδιασμένα ειδικά για να μεγιστοποιούν την απόδοση σε στεγνό τάπητα, όπως χρησιμοποίηθηκαν για το ρεκόρ στην πίστα της Ινδιανάπολης.



Photo: ferrari.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει