Ακόμα και το όνομά της είναι ενδεικτικό. Η Ferrari SF90 γιορτάζει τα 90 χρόνια της Scuderia Ferrari με ένα τεχνολογικό, οδηγοκεντρικό και όσο χρειάζεται πειστικό τρόπο
Η διάδοχος των Enzo και LaFerrari στη νέα εποχή. Η πρώτη υβριδική Ferrari στην ιστορία έχει συνδυαστική απόδοση 1,000 ίππων και εκπέμπει μόλις 160 g/km CO2. Λιγότερα από τα περισσότερα, καθημερινά αυτοκίνητα που βλέπεις γύρω σου
Οι Ιταλοί, για μια ακόμη φορά, συντηρούν τη συταγή που ξέρουν καλά: τη μεταφορά γνώσης και τεχνολογικών ιδιαιτεροτήτων από τη Formula 1 σε αυτοκίνητο παραγωγής. Όσο αυτοκίνητο παραγωγής μπορεί να είναι η διάδοχος των Enzo και LaFerrari
Αυτή τη φορά πάντως, η Ferrari SF90 δεν είναι σε περιορισμένο αριθμό και κάνει το «άνοιγμα».
Και μόνο ότι είναι η πρώτη υβριδική Ferrari που έχει ποτέ κατασκευαστεί, αρκεί για το επαναστατικό της υπόθεσης.
Όταν τα 1.000 PS δεν περιπλέκουν την αίσθηση
Όπως ισχύει για όλους τους κατασκευαστές της κορυφαίας σπορ σκακιέρας, το όλο ζήτημα είναι αν χάνεται κάτι απ΄αυτό που αναμένει κανείς από ένα πανάκριβο, οδηγοκεντρικό εξωτικό.
Και εκεί είναι που αναδεικνύεται το βάθος της κατασκευής. Προσανατολισμένο στην απόδοση και λιγότερο στην εξοικονόμηση, πληθωρικό και με τον ισχυρότερο V8 που έχει ποτέ βγει απ΄το Μαρανέλο. Όπως προκύπτει απ’ τις πρώτες εντυπώσεις, η εμπειρία είναι καταιγιστική.
Για την ακρίβεια, η Ferrari SF90 αποδίδει 780 ίππους απ΄τον κεντρομήχανα τοποθετημένο κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η υπόλοιπη ιπποδύναμη, για να αγγιχτεί η μαγική τιμή των 1.000 ίππων, προέρχεται από τρεις ηλεκτροκινητήρες. Έναν τοποθετημένο ανάμεσα στον V8 και το 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και δύο ανάμεσα στους μπροστινούς τροχούς
Όπως λέει η εταιρεία, παρότι τα specs και η φιλοσοφία είναι τεχνολογικά περίπλοκη η τελική εμπειρία είναι εστιασμένη στην οδηγική απόλαυση χωρίς πολλά-πολλά
Ο οδηγός απλώς έχει να επιλέξει ένα από τα τέσσερα προγράμματα και να αφοσιωθεί σ’ αυτό που η Ferrari SF90 έχει να προσφέρει απλόχερα. Λέγεται «οδήγηση στα καλύτερά της».
Και μάλλον αυτό είναι που εισέπραξαν οι άνθρωποι του γερμανικού SportAuto απ’ όπου και το πρόφατο βίντεο. Έστω κι αν με το που βάζεις μπρος τη Ferrari SF90 δεν ακούς απολύτως τίποτα. Νέα, κόκκινη εποχή.
Info: ferrari.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.