Είναι πλέον και επίσημο. Όλη η γκάμα της Ford θα γίνει ηλεκτρική μέχρι το τέλος της δεκαετίας, επί ευρωπαϊκού εδάφους. Το νέο σχήμα πραγμάτων – ακόμα και από τους κατασκευαστές που συνηθίζουν να «καπνίζουν» τα ελαστικά τους με τον παραδοσιακό τρόπο;
Κλασικός τρόπος του στρίβειν με τυπικό μπλε οβάλ. Και το ερώτημα είναι: οι νέες εξελίξεις θα αλλάξουν τα οδηγοκεντρικά δεδομένα της Ford;
Η Ford σκοπεύει να επενδύσει 1 δις δολάρια στο εργοστάσιό της στην Κολωνία
Ο στόχος είναι, μέχρι το 2030, όλη η γκάμα της στην Ευρώπη να αποτελείται αποκλειστικά από ηλεκτρικά οχήματα. Αποκλειστικά…
Και ήδη μέχρι το 2024 θέλει τα επιβατικά της αυτοκίνητα να είναι είτε plug-in υβριδικά είτε αμιγώς ηλεκτρικά.
Η κολεγιά με τη VW
Το στοιχείo-κλειδί που κάνει δυνατή αυτή τη μετάβαση είναι η συνεργασία της με τη VW και η χρήση της πλατφόρμας MEB της τελευταίας.
Η Volkswagen, έχοντας ήδη μια σημαντική πρωτοπορεία στο ρεύμα της ηλεκτροκίνησης επί ευρωπαϊκού εδάφους, διαθέτει στοιχεία απ΄τα οποία η Ford αντλεί σημαντική τεχνολογική υποστήριξη.
Αντίστοιχα, η γερμανική εταιρεία μπορεί να επωφεληθεί από τις ισχυρές παρουσίες της Ford στην αμερικανική αγορά, ειδικά στον κλάδο των pick-up και SUV.
Επίσης η Ford έχει τη δυνατότητα να ενισχύσει τις δικές της πωλήσεις σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Κίνα, όπου δεν εμφανίζεται τόσο ισχυρή.
Η έγκυρη Automotive News σημειώνει πως η Ford γίνεται έτσι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής στην Ευρώπη που αποφασίζει να αποχαιρετίσει οριστικά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Η είδηση ήρθε μόλις λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση της Jaguar η οποία επίσης σχεδιάζει να γίνει φουλ ηλεκτρική ως γκάμα μέχρι το 2025
Αν μη τι άλλο, έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα εξελιχθεί η Ford στο πεδίο αυτό. Τόσο λόγω της στενής πλέον συνεργασίας της με τη VW όσο και λόγω της ιδιαίτερα οδηγοκεντρικής της προσέγγισης σε μαζικά μοντέλα που οι περισσότεροι χαιρόμαστε να οδηγούμε. Το νέο σχήμα πραγμάτων; Ίδωμεν
Photo: Δ. Θεοχάρης / 4Drivers.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.