Η Goodyear επιστρέφει στο Le Mans με 2 θέσεις στο βάθρο (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Δεν είναι εύκολο να ανέβεις βάθρο στον πιο απαιτητικό αγώνα αντοχής στον πλανήτη. Η Goodyear δούλεψε εντατικά επί ένα χρόνο και έκανε τη δυνατή επιστροφή στο φετινό Le Mans

Goodyear Le Man

Για τη Goodyear ήταν ο πρώτος αγώνας 24Hours of Le Mans από το 2006. Welcome back


Το Σαββατοκύριακο που πέρασε, η Goodyear πραγματοποίησε την θριαμβευτική επιστροφή της στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής στον κόσμο, με δύο συνεργαζόμενες ομάδες της να ανεβαίνουν στο βάθρο του 24Hours of Le Mans

Το 24Hours of Le Mans υποδέχθηκε την επιστροφή της Goodyear στο διεθνή μηχανοκίνητο αθλητισμό η οποία ανακοινώθηκε πέρυσι στην ίδια εκδήλωση.

Από τότε, η Ομάδα της Goodyear Racing προετοιμαζόταν αδιάκοπα για τον γαλλικό αγώνα αντοχής και συνεργαζόταν στενά με όλες τις ομάδες της.

Συγκεκριμένα

Δύο από αυτές τις ομάδες γιόρτασαν μια θέση στο βάθρο μετά από έναν σκληρό αγώνα 24 Ωρών.

Η βρετανική ομάδα JOTA τερμάτισε 2η στην κατηγορία LMP2 ενώ η γαλλική ομάδα Panis Racing κατέκτησε την 3η θέση.

H κατηγορία LMP2 είναι η μόνη κατηγορία στο Le Mans με ανοιχτή επιλογή ελαστικών.

Με τη Goodyear να παρέχει πέντε από τα 24 αυτοκίνητα που συμμετέχουν και με δύο τερματισμούς στο βάθρο, αποτελεί ισχυρή απόδειξη της απόδοσης των ελαστικών καθώς και της αντοχής που πρόσφεραν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Με την ευκαιρία, αυτή ήταν η θέα από ψηλά μέσα από το κόκπιτ του Ζέπελιν της Goodyear.


Goodyear EfficientGrip Performance 2 Mazda MX-5

Οι δηλώσεις

Ο Ben Crawley, Director Motorsport EMEA Goodyear δήλωσε: «Είμαστε απόλυτα χαρούμενοι που με την επιστροφή μας κατακτήσαμε 2 νίκες και κατ’επέκταση ανεβήκαμε σε διπλό βάθρο σε αυτό τον αγώνα. Οι ομάδες της JOTA και της Panis Racing έκαναν αμφότερες εξαιρετική δουλειά και είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε τόσο στενά μαζί τους για να μεγιστοποιήσουμε τις επιδόσεις μας. Πρέπει να επικροτήσουμε τις προσπάθειες της ACO που έφερε εις πέρας μια εξαιρετική αγωνιστική διοργάνωση μετά από ένα τόσο δύσκολο χρονικό διάστημα. Είμαστε ευτυχείς που επιστρέψαμε».

Η ομάδα της JOTA βρισκόταν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα στις πρώτες θέσεις, ενώ θα μπορούσε να ήταν σε θέση να πάρει το προβάδισμα στα τελικά στάδια του αγώνα αν η διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν μεγαλύτερη.

Παρόλα αυτά, το αγωνιστικό μοντέλο No.38 Oreca 07 Gibson είχε εξαιρετική απόδοση για 24 ώρες, ενώ τα καθήκοντα της αγωνιστικής οδήγησης μοιράστηκαν μεταξύ των Anthony Davidson, Antonio Felix da Costa και Roberto Gonzalez.

Μια θέση πιο πίσω, βρισκόταν το αγωνιστικό Panis Racing Oreca με τους Nico Jamin, Matthieu Vaxiviere και Julien Canal. Η γαλλική τριάδα σημείωσε επίσης «εντός έδρας» μια άψογη απόδοση.


Tyrrell P34

Info/Photo: goodyear.eu

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει