Αυτό είναι το πιο πρόσφατο επιχειρηματικό θύμα του κορωνοϊού, η παγκοσμίως γνωστή εταιρεία Hertz, που υπέβαλλε αίτηση να ενταχθεί σε καθεστώς πτώχευσης, την Παρασκευή το βράδυ
Η αφίσα της Hertz στον τοίχο χρειάζεται αναθεώρηση. Κρίμα για μια εταιρεία με ιστορία 102 ετών
Αυτό είναι το πιο πρόσφατο επιχειρηματικό θύμα του κορωνοϊού, η παγκοσμίως γνωστή εταιρεία Hertz, που υπέβαλλε αίτηση να ενταχθεί σε καθεστώς πτώχευσης, την Παρασκευή το βράδυ
Η εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων Hertz, η οποία έχει πληγεί σκληρά από τον αντίκτυπο της πανδημίας του κορονοϊού, ανακοίνωσε το βράδυ της Παρασκευής την υπαγωγή της στο αμερικανικό καθεστώς χρεοκοπίας, μια διαδικασία που αφορά τις επιχειρήσεις της στις ΗΠΑ και τον Καναδά.
Η επίσημη δήλωση
«Ο αντίκτυπος της Covid-19 στη ζήτηση ταξιδιών ήταν ξαφνικός και δραματικός, επιφέροντας βίαιη πτώση στα έσοδα της εταιρείας και στις μελλοντικές κρατήσεις», αναφέρει ο όμιλος σε ανακοίνωση που εξέδωσε.
Η Hertz αναφέρει πως έλαβε «άμεσα μέτρα» δίνοντας προτεραιότητα στην υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων καθώς και των πελατών της. Σταμάτησε εξάλλου «όλες τις μη ουσιώδεις δαπάνες».
«Ωστόσο η αβεβαιότητα παραμένει όσον αφορά την επιστροφή των εσόδων και την πλήρη επαναλειτουργία της αγοράς, πράγμα που κατέστησε απαραίτητη τη σημερινή ενέργεια», προσθέτει.
Οι κύριες διεθνείς περιφέρειες, στις οποίες επιχειρεί η Hertz, ιδιαίτερα η Ευρώπη, η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία, δεν περιλαμβάνονται σ’ αυτή τη λεγόμενη διαδικασία του κεφαλαίου 11 του αμερικανικού πτωχευτικού κώδικα.
Στις 21 Απριλίου, η Hertz είχε καταργήσει 10.000 θέσεις εργασίας στη βόρεια Αμερική, δηλαδή το 26,3% του παγκόσμιου δυναμικού της, για να κάνει οικονομίες αντιμέτωπη με τις αβεβαιότητες που δημιουγούνται από την πανδημία του κορονοϊού, η οποία παραλύει την οικονομία.
Η προσφυγή στο άρθρο 11 επιτρέπει σε μια επιχείρηση, που δεν καταφέρνει πλέον να αποπληρώνει το χρέος της, να αναδιαρθρωθεί προστατευμένη από τους πιστωτές.
Info: Καθημερινή / Photo: hertz.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.