Η Huracán STO είναι το πρόσφατο super sport μοντέλο της Lambo και ο ο πρόεδρος της εταιρείας, ο Stephan Winkelmann, την οδηγεί στην πίστα. Tαυτόχρονα περιγράφει τι πρέπει να περιμένουμε στα προσεχή χρόνια
Η Huracán STO, το απόλυτο ατμοσφαιρικό V10 των 5,2 λίτρων της φίρμας στη Sant’Agata, τοποθετείται «απέναντι» από τη McLaren 765LT
Παρά την αρχική τιμή των €306,800 σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές, η Huracán STO έχει ήδη ξεπουλήσει για τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας της
Ίσως δικαίως. Πρόκειται για χαρντκορίλα κατηγορίας αγώνων GT3 με πινακίδες κυκλοφορίας.
Με βάρος μόλις 1,339 κιλά καταφέρνει να είναι ελαφρύτερη κατά 43 kg από τη Performante.
Ωστόσο, παρά τα γνωστά «τρικς» δίαιτας (λεπτότερα κρύσταλλα, προαιρετικοί τροχοί από μαγνήσιο, μέρη του αμαξώματος από ανθρακόνημα κλπ), παραμένει βαρύτερη από την αντίστοιχη βρετανική πρόταση της McLaren.
Σε κάθε περίπτωση, ο πρόεδρος της εταιρείας είχε την ευκαιρία να βρεθεί στην πίστα της Βαλελούνγκα, 32 χιλιόμετρα βόρεια της Ρώμης, και να μας μεταφέρει τα άμεσα σχέδια της μάρκας.
Φυσικά είναι αναμενόμενος ο υβριδικός χαρακτήρας όλης της γκάμας αλλά παραμένει πάντα θετικό νέο η επένδυση σε μηχανές εσωτερικής καύσης στα αναμενόμενα μοντέλα.
Ας τον ακούσουμε πίσω από το τιμόνι ενός αυτοκινήτου που όσο καταφέρνει να είναι ζωώδες σε εμφάνιση, ήχο και δυνατότητες, παραμένει, όπως λέει ο CEO, «ευκολοδήγητο»
Photo: lamborghini.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.