Η Lotus «σκοτώνει» τις Elise, Exige και Evora. Τα νέα σχέδια

Post date:

Author:

Category:

Η Lotus ανασχεδιάζει ολικά τη στρατηγική της και εντός του 2021 τα μοντέλα στα οποία βασίστηκε για πολλά χρόνια θα δουν το οριστικό τέλος της παραγωγής τους. Σειρά έχει ο κωδικός Type 131. Αυτά είναι όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής

Lotus 2021

Η επίσημη ενημέρωσή της η Lotus αναφέρει πως μία νέα «αυγή πρωτοπορείας και θρύλων είναι μπροστά μας» επιβεβαιώνοντας τις φήμες για μια νέα σειρά μοντέλων


Η τελείως νέα γκάμα -πιθανόν με κοινή αρχιτεκτονική μεταξύ των μοντέλων- θα τοποθετηθεί «κάτω» από την ηλεκτρική ναυαρχίδα, την Evija

Αν έχετε χάσει επεισόδια, η τελευταία είναι αμιγώς ηλεκτρική, με εξωπραγματική ισχύ 2,000 ίππων (στοιχείο που ποτέ δεν ήταν στους στόχους της Lotus) και πανάκριβη.

Προς το παρόν αυτό που γνωρίζουμε για την Type 131 είναι ότι θα αποτελέσει τη βάση της νέας γκάμας – η οποία είναι καλυμμένη, όπως φαίνεται στην κεντρική φωτό

Για τις ανάγκες της συνολικής αναδιάρθρωσης επενδύθηκαν περισσότερες από £100 εκ. στο κεντρικό εργοστάσιο της Lotus, στο Χέθελ της Μ. Βρετανίας.

Επίσης ανακοινώθηκαν 250 επιπλέον θέσεις εργασίας.

Αυτές έρχονται να προστεθούν στις 670 που είχαν δημιουργηθεί από το Σεπτέμβριο του 2017, όταν δηλαδή οι Κινέζοι (Geely και Etika) ανέλαβαν τον έλεγχο της εταιρείας.


Lotus Exige Sport 410 δοκιμή

Τι περιμένουμε

Σύνφωμα με την οδηγοκεντρική θέση της Lotus ”For The Drivers”, η νέα γκάμα θα «διδαχτεί από την εμπειρία των 25 ετών (σ.σ. από το λανσάρισμα της Elise) και θα «φροντίσει για τη διατήρηση αυτού του DNA»

Η αλλαγή αναμένεται να είναι κοσμογονική για τη βρετανική εταιρεία. Επί δεκαετίες επένδυσε στο χαμηλό βάρος (κατά το δόγμα του ιδρυτή της Κόλιν Τσάπμαν), στα εξελιγμένα υλικά και στην άμεση σύνδεση με τα οδηγικά δρώμενα

Τώρα, ως μέρος του λεγόμενου Lotus’s Vision80, όπως λέγεται το business plan, η εταιρεία θέλει να εμπλουτίσει τα μοντέλα της σε νέα κατεύθυνση. Το «80» αναφέρεται στα αντίστοιχα χρόνια απ΄την ίδρυσή της και συμπίπτει με το 2028



Photo: lotuscars.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει