Η McLaren F1 LM-Spec και οι εύποροι επενδυτές

Post date:

Author:

Category:

Η Μοναδική McLaren F1 LM- Spec Σημείωσε Το Μεγαλύτερο Ποσόν Που Έχει Ποτέ Δοθεί Για Ένα Αυτοκίνητο Της Μάρκας. Για Την Ακρίβεια, $19,805,000

McLaren F1 LM δημοπρασία

Κάποιοι εκτιμούσαν, μάλιστα, πως η εξωτική McLaren F1 LM-Spec θα έπιανε μέχρι και $28 εκ. Οπότε τη λες και ευκαιρία (sic) την αγορά. Μια χαρά τού ‘ρθε του νέου, άγνωστου ιδιοκτήτη


Μετά τη χθεσινή Aston του Bond, χθες, στον οίκο Sotheby’s, σειρά είχε η μοναδική McLaren F1 LM- Spec η οποία σημείωσε το μεγαλύτερο ποσόν που έχει ποτέ δοθεί για ένα αυτοκίνητο της μάρκας. Για την ακρίβεια, $19,805,000

Η είδηση του ποσoύ της δημοπρασίας για τη McLaren F1 LM-Spec ανακοινώθηκε μέσω του Twitter του οίκου δημοπρασιών Sotheby’s

Η McLaren F1 LM-Spec ως επένδυση

Έχουμε συνηθίσει πια σε πολλά μηδενικά. Λεφτά, άλλωστε, διεθνώς υπάρχουν σε ένα «χώρο» που είναι περισσότερο χρηματιστήριο και λιγότερο οτιδήποτε άλλο.

Αν μου επιτρέπετε, μαζί με μερικές κουταλιές ματαιοδοξίας. Αν δεν χρησιμοποιείς κάτι που φτιάχτηκε για να τεμαχίζει το χρόνο (δεν μιλάω για classics που αναγκαστικά θέλουν τρελή προσοχή), μένει η στατικότητα του αμφιβληστροειδούς. Κάπου στο υπόγειο.

Αλλά και απ´ την άλλη, ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί, οι πάμπλουτοι garage queeners (σ.σ. δική μου παράφραση) που έχουν το ρευστό για να παρκάρουν άλλο ένα έργο τέχνης στο γκαράζ.


Περίτεχνο έργο τέχνης. Η F1 LM-Spec με αριθμό 018 και φόντο τα λογότυπα του οίκου Sotheby’s. Είναι πολλά τα λεφτά


Επένδυση είναι όλη η ιστορία και μάλιστα εξαιρετικά προσοδοφόρα. Διπλασιάζεις, τριπλασιάζεις τα χρήματά σου. Άκοπα. Αρκεί να ´χεις μερικά ακόμα εκατομμύρια σπίτι ώστε να είσαι στη γύρα τού «αγοράζω-πουλάω». Άλλοι μετοχές, κάποιοι αυτοκίνητα. Τουλάχιστον, οι δεύτεροι συνήθως τα αγαπούν.

Είναι και αυτός ένας τρόποις να λιπαίνεται το σύστημα, να παράγεται προϊόν και ο «Λούβρος» να επεκτείνεται. Τι θα γινόταν η αφρόκρεμα της αυτοκίνησης και χωρίς αυτούς; Σοβαρολογώ.

Υ.Γ.1  Η F1 LM-Spec είναι, πάντως, fucking desirable. Ένα ακριβώς ίδιων προδιαγραφών αυτοκίνητο με τα μόλις πέντε που κατασκεύασε η ΜcLaren για να γιορτάσει τη νίκη της στο Le Mans, το 1995. Λέγεται πως ανήκε σε Νεοζηλανδό συλλέκτη. Δεν έχει υποπέσει στην αντίληψή μας ποιος είναι ο επόμενος. Καλοστέγαστη.

Photo: Sotheby’s

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»