Η Mercedes-AMG SL σε φάση τελικών δοκιμών. Τι αλλάζει;

Post date:

Author:

Category:

Κάπου στη χιονισμένη Σουηδία η αναμενόμενη AMG SL ολοκληρώνει τις χειμερινές δοκιμές της πριν την επίσημη παρουσίασή της εντός του 2021

Mercedes-AMG SL

Στις μέρες μας πλέον ένα μέρος της εξέλιξης των νέων μοντέλων γίνεται ψηφιακά. Ωστόσο, όπως αναφέρει και επισήμως η Mercedes, «ένα μέρος αναλογικής οδήγησης συνεχίζει να παραμένει απαραίτητo». Κάπως έτσι η SL συνελλήφθη σε χιονισμένες διαδρομές και θέλει να συνδέσει τις σπορ ρίζες της με το παρελθόν μιας 300 SL


Για παράδειγμα, το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+ προσφέρεται για πρώτη φορά σε μία SL. Και χρειάζονται χιόνια και απότομες αλλαγές συντελεστή τριβής για να δοκιμαστεί εκτενώς

Η SL δεν είναι ένας νέο κωδικός στην ποθητή γκάμα της Mercedes-Benz. Μετράει δεκαετίες πίσω.

Συγκεκριμένα στις 12 Μαρτίου του 1952 το γραφείο Τύπου της εταιρείας είχε δώσει για πρώτη φορά στην κυκλοφορία μία φωτό της επαναστατικής 300 SL.

Έκτοτε έχουν περάσει δεκαετίες, ο τρόπος επικοινωνίας άλλαξε, ωστόσο οι δοκιμές ενός συστήματος τετρακίνησης σε ένα παραδοσιακά πισωκίνητο roadster παραμένουν επιβεβλημένες. Εξ ου και το ολισθηρό σουηδικό περιβάλλον



Η κουκούλα παραμένει επίσης και στη νέα γενιά

Οπότε απαιτείται και αυτή να ανταποκριθεί στο ύψος των περιστάσεων.

Πώς το «ύφασμα» μπορεί να αντέξει σε συνθήκες παγωνιάς, κοντά στον Αρκτικό Κύκλο;

Μετά τη Σουηδία τα αυτοκίνητα δοκιμής θα περάσουν στο τελικό στάδιο επεμβάσεων.

Συγκεκριμένα στη γνωστή πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, στη Γερμανία, για το τελικό fine tuning του στησίματος σε οριακές συνθήκες δρόμου.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα Mercedes-AMG SL θα συνδεθεί περισσότερο απ΄όσο ποτέ άλλοτε με τις αγωνιστικές της ρίζες, εκεί στο βάθος του χρόνου όταν μία 300 SL του ’52 έκανε τον κόσμο να σταθεί στις μύτες των ποδιών του και να διαστείλλει τις κόρες των ματιών του. Ωστόσο ο στόχος είναι να μην αλλοιωθεί και ο πολυτελής χαρακτήρας που περιμένεις μπαίνοντας στο κόκπιτ μίας SL


MERCEDES C CLASS 2021

Photo: mercedes-benz.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει