Με ένα νέο μοντέλο εμφανίζεται η βρετανική Morgan στο Διεθνές Σαλόνι της Γενεύης. Και απ´ ό,τι φαίνεται κάτω απ´ το σεντόνι, τα κλασικά «μουστάκια» συνεχίζουν τη σκυτάλη

Η Morgan δραστηριοποιείται από το 1909, με έμφαση στα χειροκίνητα αυτοκίνητα. Και είναι μόνο θετικό ότι στον 21ο αιώνα οι κλασικές, μικρές φίρμες συνεχίζουν τη μακρά τους παράδοση. Έστω κι αν συμβαίνει με τη βοήθεια της BMW
Η Morgan διατηρεί εδώ και χρόνια τη μηχανολογική της συνεργασία με τους Βαυαρούς. Αυτή τη φορά, το κινητήριο σύνολο θα είναι το γνωστό εκ της BMW 135i ορμώμενο
Τέσσερις κύλινδροι, λοιπόν, υπερτροφοδοτούμενοι, 2 λίτρα και επιλογή μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου. Πιο προσιτό και με ευρύτερους αποδέκτες. Έστω, κυρίως στη βρετανική αγορά όπου έχει και τη δική της παράδοση.
Ο μηχανολογικός δανεισμός είναι απαραίτητος για να επιβιώσει η εταιρεία εν μέσω περιβαλλοντικών πιέσεων.
Το σασί αναμένεται να είναι το ίδιο αλουμινένιο CX που βρίσκεται και στο μεγαλύτερο Plus Six. Αυτό δηλαδή που μπορείτε να δείτε και στο προσεγμένο βίντεο που ακολουθεί.
Απ´ όσο μπορούμε να διακρίνουμε, πάντως, η κλασική φόρμα της Morgan διατηρείται. «Μουστάκια», τονισμένοι θόλοι και αισθητικές αναφορές με το γνωστό βρετανικό φλέγμα.
Τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά, η φόρμα και το όνομα του μοντέλου δεν είναι ακόμη γνωστά. Υπομονή μέχρι τις 3 Μαρτίου, στη Γενεύη, όπου οι τιμημένοι Αγγλούρες θα σηκώσουν σεντόνια και λοιπά καμουφλάζ. Long live.

Photo: Morgan
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.