«Εάν δουλεύει στο Nordschleife, δουλεύει παντού» δήλωσε ο εργοστασιακός οδηγός Lars Kern για την ανανεωμένη Porsche Panamera μετά το γυρολόγιο των 7:29.81. Και μόνο ότι η ανανεωμένη Panamera είναι κατά 13 δευτερόλεπτα ταχύτερη από τη Mk1, είναι ενδεικτικό των επεμβάσεων στο αυτοκίνητο
Ελάχιστα καμουφλαρισμένη η Porsche Panamera, μέσα στο κατακαλόκαιρο του Nordschleife
Ο χρόνος που επέτυχε, σπάζοντας το φράγμα των επτάμισυ λεπτών, την καθιστά το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στην κατηγορία των «executive cars»
Το ρεκόρ έγινε το μεσημέρι της 24ης Ιουλίου, με θερμοκρασία περιβάλλοντος 22° Κελσίου και 34° στο οδόστρωμα.
Όπως δήλωσαν οι άνθρωποι που συμμετείχαν στο εγχείρημα, οι επεμβάσεις που έγιναν στην Panamera (ενόψει του λανσαρίσματος της ανανεωμένης έκδοσης), ήταν ιδιαίτερα εμφανείς κατά τη διάρκεια του γύρου.
Σπάζοντας το «επτάμισυ»
Συγκεκριμένα, τόσο στην Hatzenbach ή στην Bergwerk αλλά ιδιαίτερα στο τμήμα της πίστας με τα πολλά μπαμπς, στην Kesselchen, το νέο set-up της ανάρτησης ήταν εξαιρετικό.
Τελείως ανεπηρέαστη στην τροχιά της, με τρομερή σταθερότητα και ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια στο τιμόνι.
Η συγκεκριμένη Porsche Panamera διαθέτει την αυξημένη απόδοση του κινητήρα (V8, bi-turbo) και, εν προκειμένω, ήταν εξοπλισμένη με αγωνιστικό μπάκετ και κλωβό ασφαλείας για την προστασία του οδηγού
Επίσης, τα Michelin Pilot Sport Cup 2, ειδικά εξελιγμένα για το τετράθυρο σαλούν (πιθανότατα με κάποια κωδικοποίηση με το σχετικό γράμμα «Ν» που συνηθίζεται στην Porsche), είχαν τοποθετηθεί για το συγκεκριμένο γυρολόγιο.
Όπως σημειώνεται και επισήμως, τα Cup 2 θα είναι διαθέσιμα και στο τελικό αυτοκίνητο παραγωγής ως προαιρετικός εξοπλισμός.
Η νέα Porsche Panamera ετοιμάζεται για το ντεμπούτο της σε λίγες ημέρες, τέλη Αυγούστου.
Είναι πραγματικά απίστευτο το πώς ένα μεγάλο, βαρύ αυτοκίνητο μπορεί να συμπεριφέρεται έτσι. Από ένα καθαρά σπορ αυτοκίνητο, όπως η 911, το αναμένεις. Εδώ, ωστόσο, είναι σοκαριστικό. Εξ ου και ο τίτλος από την πρόσφατη δοκιμή της επί ελληνικού εδάφους, στο σύνδεσμο παρακάτω
Info/Photo: Porsche Hellas
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.