Η Nissan μειώνει την παρουσία της στην Ευρώπη

Post date:

Author:

Category:

Η Nissan ανασχεδιάζει τη στρατηγική της και στρέφει περισσότερο το ενδιαφέρον της προς τις αγορές της Κίνας, των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας

Nissan GT-R Nismo

Οι καιροί δεν είναι εύκολοι για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Τα σχέδια αλλάζουν, ο κορωνοϊός χτύπησε βαθιά το υπογάστριο των εταιρειών και τα πλάνα επανατοποθετούνται. Για τη Nissan, ωστόσο, το σπιράλ είχε ξεκινήσει μετά τα «κατορθώματα» του πρώην προέδρου της


Η Nissan σχεδιάζει να μειώσει περαιτέρω την παρουσία της στην Ευρώπη και να αναθέσει στον έτερο της εταιρικής ομπρέλας, τη Renault, την κατασκευή αυτοκινήτων της, σύμφωνα με την εφημερίδα Yomiuri

Ως μέρος του παγκόσμιου σχεδίου αναδιάρθρωσης, το οποίο αντιστρέφει τη στρατηγική του πρώην προέδρου, Κάρλος Γκοσν, η Nissan θα μειώσει τους διανομείς της σε 30 χώρες, κυρίως στην Ανατολική Ευρώπη.

- Διαφήμιση-

Σχεδιάζει επίσης να κλείσει το εργοστάσιό της Avila στην Ισπανία και να το μετατρέψει σε αποθήκη, ανέφερε το δημοσίευμα.


Nissan Juke δοκιμή

Ο στόχος

Η αναφορά δεν παρείχε λεπτομέρειες σχετικά με το βαθμό που θα πάρει η ανάθεση στη Renault και ποια ακριβώς μοντέλα θα αφορά.

Και το δημοσίευμα αναφέρει ότι οι τηλεφωνικές κλήσεις προς το γραφείο δημοσίων σχέσεων της Nissan ήταν αναπάντητες. Εντάξει, συνηθίζεται σε τέτοιες μεταβατικές περιπτώσεις. Δεν είναι εκεί το ζήτημα.

Ο ιάπωνας κατασκευαστής με το σχέδιο αναδιάρθρωσης των δραστηριοτήτων του από την Ευρώπη μετατοπίζει την εστίασή του στην Κίνα, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ιαπωνία.

Η εταιρεία, η οποία αναμένεται να παρουσιάσει ρεκόρ απωλειών 340 δισεκατομμυρίων γιεν ($3,25 δις) έως τις 31 Μαρτίου και θέλει να μειώσει την παραγωγική ικανότητα και το συνολικό αριθμό μοντέλων της κατά ένα πέμπτο. Απώτερος στόχος; Να μειώσει τα λειτουργικά της έξοδα κατά 300 δισεκατομμύρια γιεν στα επόμενα τρία χρόνια

Να θυμίσουμε πως η τριμερής σύμπραξη της Nissan με τις Renault και Mitsubishi (η οποία επίσης έχει ανακοινώσει την ολική αποχώρησή της από την Ευρώπη) εισήλθε σε ένα σπιράλ αβεβαιότητας το 2018, όταν ο Γκοσν συνελήφθη για σοβαρές κατηγορίες οικονομικού χαρακτήρα, τις οποίες και αρνείται.

Ως γνωστόν, ο άλλοτε ισχυρός άνδρας της Nissan κατάφερε να φύγει από την Ιαπωνία παρότι ήταν υπό παρακολούθηση.


Carlos Ghosn

Photo: Nissan

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει