Η Porsche και τα ντίζελ. Κρίσιμες ερωτήσεις, σοβαρές απαντήσεις

Post date:

Author:

Category:

Ήδη η Porsche δεν έχει κανένα ντίζελ στη γκάμα της. Γιατί; Τι σημαίνει αυτό; Τι θα ισχύσει για τους αγοραστές; Πού βαδίζει; Αυτές είναι οι επίσημες απαντήσεις

Porsche Macan Diesel

Στρίβοντας με τη Macan. Πλέον χωρίς πετρέλαιο. Και μετά και μετά;


Όπως λέει ευθύς εξ αρχής η εταιρεία, «σκοπός μας δεν είναι να δαιμονοποιήσουμε τα ντίζελ

»Είναι -και παραμένει- μία σημαντική μοφή τεχνολογίας. Δεδομένου, ωστόσο, ότι το πετρέλαιο έπαιξε σε μας, ως σπορ κατασκευαστές, παραδοσιακά ένα λιγότερο σημαντικό ρόλο, αποφασίσαμε να μη συνεχίσουμε με το ντίζελ«

- Διαφήμιση-

»Φυσικά, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε πλήρως επαγγελματική υποστήριξη στους υπάρχοντες πελάτες μας», διευκρινίζει η ανακοίνωση.

Γιατί η Porsche διακόπτει τα ντίζελ μοντέλα της;

Η Porsche πάντα ευθυγραμμίζει τη γκάμα των προϊόντων της με τις επιθυμίες των πελατών της και επιδιώκει να αναλάβει ηγετικό τεχνολογικό ρόλο.

Η ζήτηση για μοντέλα ντίζελ μειώνεται και το ντίζελ παραδοσιακά έπαιξε δευτερεύοντα ρόλο στην Porsche.

Ταυτόχρονα, το ενδιαφέρον για τα υβριδικά μοντέλα αυξάνεται. Συνολικά το 63% των Panamera που παρέχονται στην Ευρώπη με υβριδικούς κινητήρες.

Από το Φεβρουάριο του 2018, η Porsche δεν προσφέρει πλέον μοντέλα ντίζελ στη γκάμα των προϊόντων της και στα τέλη Σεπτεμβρίου 2018 πήραμε την τελική απόφαση να μην προσφέρουμε συστήματα κίνησης ντίζελ στο μέλλον

Photo: Porsche magazine / 4Drivers / Γ. Κούτος

Η απόφαση προέκυψε από τους ισχυρισμούς για χειραγώγηση λογισμικού σε κινητήρες ντίζελ;

Όχι! Οι μεταβαλλόμενες συνθήκες στην αγορά -μείωση της ζήτησης για μοντέλα ντίζελ και αυξανόμενο ενδιαφέρον για υβριδικά – ήταν αυτές που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο.

Επικεντρωνόμαστε, λοιπόν σε τρεις πυλώνες: περαιτέρω βελτιστοποιημένους κινητήρες καύσης, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα. Η Taycan, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο στην αγορά, είναι τέτοιο δείγμα γραφής


Δοκιμή Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Η απόφαση της Porsche θα οδηγήσει σε απολύσεις;

Όχι.

Στην πραγματικότητα, οι τεράστιες επενδύσεις που κάνουμε στην ηλεκτρική κινητικότητα, έχουν δημιουργήσει περισσότερες από 1,500 θέσεις εργασίας στο Zuffenhausen.

Δηλαδή η Porsche δεν θα πουλάει καθόλου μοντέλα ντίζελ πλέον;

Τα πιστοποιημένα μεταχειρισμένα ντίζελ των Macan, Panamera και Cayenne θα συνεχίσουν να πωλούνται μέσω του δικτύου αντιπροσώπων μας.

Ωστόσο, θα σταματήσουμε να παράγουμε οχήματα ντίζελ.

Photo: Porsche magazine / 4Drivers / Γ. Κούτος

Ποιες υπηρεσίες θα προσφέρει η Porsche αφού σταματήσει να παράγει μοντέλα με ντίζελ;

Αναλαμβάνουμε την πλήρη ευθύνη για όλα τα αυτοκίνητα ντίζελ που παρέχονται στους πελάτες μας.

Και φυσικά η Porsche θα συνεχίσει να προσφέρει τη συνήθη γκάμα υπηρεσιών.


Porsche 911 GT3 992

Μέχρι το 2025 τα μισά από τα νέα μοντέλα της Porsche θα έχουν υιοθετήσει την ηλεκτροκίνηση -είτε ως υβριδικά είτε ως αμιγώς ηλεκτρικά

Τι πρέπει να κάνω, ως ιδιοκτήτης ενός ντίζελ Porsche, για να λάβω τo update του δωρεάν λογισμικού;

Οι αντιπροσωπείες της Porsche έρχονται σε επαφή με τους αντίστοιχους πελάτες τους που επηρεάζονται από αυτό το ζήτημα για να κανονίσουν ραντεβού για μια επίσκεψη στο συνεργείο.

Η ενημέρωση λογισμικού διαρκεί περίπου μία ώρα και, φυσικά, είναι δωρεάν για τους πελάτες.

Εάν είναι απαραίτητο, η αντιπροσωπεία της Porsche θα προσφέρει αυτοκίνητο αντικατάστασης για αυτές τις περιπτώσεις.

Η ενημέρωση λογισμικού θα επηρεάσει την κατανάλωση καυσίμου; Ποια επίδραση θα έχει σε αξιοπιστία και εκπομπές ρύπων;

Όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου, τη μέγιστη απόδοση κινητήρα, τη μέγιστη ροπή και τις εκπομπές CO2, οι προδιαγραφές του κατασκευαστή μέχρι σήμερα παραμένουν αμετάβλητες.


Porsche Taycan 4S

Ποιες ανακλήσεις έχουν λάβει χώρα για τα πετραλαιοκίνητα αυτοκίνητα της Porsche;

Συνολικά, έχουν υπάρξει ανακλήσεις για πέντε μοντέλα στην Ευρώπη από το Νοέμβριο του 2015.

Συγκεκριμένα, το ντίζελ V6 3,0 λίτρων Cayenne (Euro 6), το ντίζελ V6 3,0 λίτρων Macan (Euro 6), το ντίζελ V8 2 λίτρων Cayenne 4 (Euro 5), το ντίζελ V8 4,2 λίτρων Cayenne (Euro 6) και το ντίζελ V8 4,0 λίτρων Panamera (Euro 6)


Porsche 911 Turbo

Info/Photo: porsche.gr / 4Drivers.gr / Γ. Κούτος

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει