Η Recaro «βαράει» πτώχευση

Post date:

Author:

Category:

Τέσσερα χρόνια αφότου μεταβιβάστηκε σε επενδυτές και 61 χρόνια από τη σύστασή της, η διάσημη εταιρεία κατασκευής σπορ καθισμάτων Recaro (άλλοτε ”REutter CAROsserie”) υπέβαλε αίτηση για κήρυξη πτώχευσης

Οι εργαζόμενοι στη Recaro δήλωσαν ότι δεν είχαν ενημερωθεί προγενέστερα για την σημαντική εξέλιξη


Η παγκοσμίως γνωστή εταιρεία κατασκευής σπορ καθισμάτων Recaro υπέβαλε χθες αίτηση για κήρυξη πτώχευσης, η οποία, σε πρώτο στάδιο, έγινε δεκτή από τις αντίστοιχες γερμανικές Αρχές στις οποίες υπάγεται

Ως γνωστόν, η διάσημη Recaro έχει εξοπλίσει αμέτρητα μοντέλα εδώ και δεκαετίες, συνεργαζόμενη άμεσα ως προμηθεύτρια μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, όπως οι Audi, BMW, Ford, Opel, Renault, VW κ.ά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα νεότερα χρόνια η Recaro είχε δει να μειώνεται το πελατολόγιο των κατασκευαστών, τα μοντέλα των οποίων εξόπλιζε με σπορ καθίσματα. Πρόσφατο ενδεικτικό παράδειγμα ήταν το τελευταίας γενιάς Ford Fiesta ST, το οποίο κατά την τελευταία ανανέωσή του δεν διέθετε τα καθίσματα της Recaro αλλά διαφορετικά, κατασκευασμένα από τη Ford ή από μη επώνυμο προμηθευτή της, όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτό

Παράλληλα με την αυτοκινητοβιομηχανία και τα αγωνιστικά καθίσματα, η Recaro δραστηριοποιείται και σε καθίσματα αεροσκαφών, σιδηροδρόμων, ειδικών παραγγελιών για σκάφη, gaming και καθισμάτων παιδικής ασφάλειας

Renault Clio Cup seats
Renault Clio RS Cup

Το καθεστώς προσωρινής διαχείρισης

Το Περιφερειακό Δικαστήριο του Έσλινγκεν διέταξε προσωρινή αυτοδιοίκηση και διόρισε δικηγόρο με έδρα στη Στουτγάρδη, Χόλγκερ Μπλουμλ, ως προσωρινό διαχειριστή.

Ο τελευταίος οφείλει να εξετάσει την οικονομική κατάσταση της Recaro Automotive GmbH και να επιβλέπει τη διαχείρισή της.

Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων εξεπλάγησαν από την κατάθεση πτώχευσης. «Δεν είναι ξεκάθαρο τι σημαίνει αυτό για τους 215 υπαλλήλους της Recaro Automotive GmbH», ανέφερε σχετικά το συνδικάτο τους.

Aπογοήτευση από τους εργαζόμενους

Εδώ και αρκετά χρόνια η εταιρεία αγωνιζόταν και προσπαθούσε να διατηρήσει την οικονομική σταθερότητά της μέσω περικοπών μισθών και απολύσεων.

«Είμαστε απογοητευμένοι και αισθανόμαστε εγκαταλελειμμένοι από τη διοίκηση», δήλωσε ο πρόεδρος του εργατικού συμβουλίου, Φρανκ Μπόκοβιτς. «Οι συνάδελφοί μας έκαναν μεγάλες θυσίες για να στηρίξουν την εταιρεία», προσέθεσε.

Τις επόμενες ημέρες προγραμματίζεται συνάντηση με εκπροσώπους των εργαζομένων για να συζητηθούν περαιτέρω βήματα.

Εν τω μεταξύ οι εμπλεκόμενες τράπεζες θα παρέχουν την απαραίτητη οικονομική βοήθεια για τη διευκόλυνση της διαδικασίας ελέγχου της οικονομικής κατάστασης της Recaro, σύμφωνα με τις οδηγίες του δικαστηρίου προς τον προσωρινό διαχειριστή.

Photo: recaro.com / ford.gr / renault.gr


Kona N seats

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει