Η Renault αναβιώνει το 5άρι ως το νέο Twingo

Post date:

Author:

Category:

Το Renault Twingo, χαριτωμένο, πρακτικό και βενζινοκίνητο, θα αποτελέσει παρελθόν – τουλάχιστον όπως το ξέραμε. Ο διάδοχός του, ωστόσο, θα συνεχίσει να έχει το όνομά του με τη μορφή του νέου 5 Prototype

Renault 5 Prototype

Αν σας θυμίζει κάτι αυτό το ρετρο-ποπ σχήμα, έχετε απόλυτο δίκιο. Είναι εκείνου του χαριτωμένου Renault 5 που κυκλοφορούσε κατά κύματα στην Αθήνα και τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις. Και τώρα οι Γάλλοι αποφάσισαν να το επαναφέρουν. Σε ηλεκτρικό αντικαταστάτη του Twingo


Καθώς η συνεργασία με τη Daimler (με την οποία υπήρχε η κοινή πλατφόρμα του ForFour) ολοκληρώνεται, το νέο Renault 5 θα αποτελέσει το εισαγωγικό μοντέλο της μάρκας

Φαίνεται, ωστόσο, ότι η γαλλική εταιρεία θέλει να διατηρήσει το βαφτιστικό του Twingo, το οποίο είναι αναγνωρίσιμο επί δεκαετίες στην αγορά.

Πρόκειται για μια καλά δοκιμασμένη συνταγή

- Διαφήμιση-

Βρες ένα κλασικό σχήμα που πήρε παραμάζωμα τις πωλήσεις και αγαπήθηκε από απλούς θνητούς  και σελέμπριτις και φέρ’το ξανά στο προσκήνιο με hi-tech «κοστούμι».

Είναι η ρότα που εφάρμοσε η BMW με το κλασικό Mini. Ή η Fiat με το «500αράκι».

Το ιταλικό έγινε το όχημα οικονομικής σωτηρίας για τη Fiat. Και το MINI έγινε η μελέτη αναφοράς για το πώς κάνεις δυναμική επιστροφή σε ένα boutigue car που τα «σπάει» και το θέλουν όλοι. Όχι μόνο οι καταναλωτές αλλά και οι ανταγωνιστικές εταιρείες

Είναι γνωστό στα ενδότερα της αυτοκινητικής Ιερουσαλήμ ότι οι περισσότεροι κατασκευαστές θα ‘θελαν να έχουν ένα MINΙ στην εταιρική τους δεξαμενή. 


Renault Sport Clio V6

Επί του σχεδιαστικού

Γιατί εκεί είναι το θέμα: να κάνεις το λινκ με την εικόνα που ΄χει ο πολύς κόσμος ως σχήμα στο μυαλό του.

Ε, αυτό ακριβώς το στοιχείο είναι που διαθέτει το νέο 5άρι. Θυμίζει έντονα το αρχετυπικό Renault 5, εκείνο που θυμόμαστε στης πόλης τα στενά, εκείνο που στο τιμόνι του είχαν βρεθεί από την Τζοάνα Λάμλεϊ μέχρι τον πλέιμποϊ της Φόρμουλα 1, τον Τζέιμς Χαντ

Αλλά και εκείνο που ειδικά στη γρήγορη έκδοση 5 GT -με το τούρμπο, τις επιδόσεις και ένα στήσιμο που γονάτιζε τον ανταγωνισμό στους αγώνες- φρόντισε τη νεανική μας ψυχή ανεξίτηλα να τη θωπεύσει


Megane RS (2020) τροχός

Να ‘μαστε λοιπόν μπροστά στην αναβίωση του Renault 5

Δεν έχει βγει ακόμη στην παραγωγή, αλλά κοντός ψαλμός αλληλούια. Εκτιμάται πως σε τρία χρόνια οι Γάλλοι θα το ‘χουν έτοιμο.

Προς το παρόν, κερδίζει δημοσιεύσεις, εισπράττει τη διάδραση στα κοινωνικά δίκτυα και λειτουργεί ως βαρόμετρο ενδιαφέροντος.

Έτσι γίνεται συνήθως με τα κόνσεπτ. Όλη η συγκυρία φαίνεται να το ευνοεί.

Η Renault είναι σε φάση αλλαγής 180 μοιρών όσον αφορά τη στρατηγική της, έχει δύσκολα οικονομικά που καλείται να αντιστρέψει αλλά και μία νέα προσέγγιση στα αυτοκινητικά πράγματα. 

Ενδεικτικό είναι πως οι Γάλλοι κάνουν το λογοπαίγνιο ‘’Renaulution’’, ακροβατώντα λεκτικά με το ‘’revolution’’. Ναι, συντελείται μια ηλεκτρική επανάσταση στα πράγματα και το να έχεις στη φαρέτρα σου ένα σχήμα που ξυπνάει μνήμες και, κυρίως, συναισθήματα είναι η πιο σίγουρη συνταγή για να συναντηθείς με την επιτυχία. Το ξέρουν και οι «απέναντι»

*Αρχική δημοσίευση Protagon


Renault Espace F1 concept

Info/Photo: renault.com.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει