Ηλεκτρικό Type R; Τι λέει η Honda;

Post date:

Author:

Category:

Οι λόγοι που κάτι τέτοιο συνεχίζει να αποτελεί αμφίβολο εγχείρημα για ένα αυτοκίνητο που είναι πολύ θερμικό για να «πεθάνει»

Honda Type R

Αντικαθίσταται ένα από τα καλύτερα FWD με ένα αμιγώς ηλεκτρικό; Η Honda, παρότι αναγκάζεται να το παλαίψει, είναι διστακτική


Ως γνωστόν, οι όλο και πιο αυστηρές ντιρεκτίβες καυασερίων αναγκάζουν τους κατασκευαστές να εξηλεκτρίζουν ακόμα και τα λεγόμενα ‘’fun to drive’’ μοντέλα τους

Για παράδειγμα, η Alpine αυτό επιχειρεί με το Α290, η Hyundai με το Ioniq 5 N  ή ακόμα και η Porsche με το διάδοχο των 718 Boxster και Cayman, παρότι το χρονοδιάγραμμα των τελευταίων έχει πέσει σε «μποτιλιάρισμα».

Το ερώτημα του τίτλου που διαβάσατε τέθηκε αυτές τις μέρες στον επικεφαλής του τμήματος της Honda που σχετίζεται με το Type R.

Η απάντησή του είναι ενδεικτική των προθέσεων: «Ένας ηλεκτροκινητήρας και ένας θερμικός έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά, οπότε δεν μπορούμε να έχουμε ένα ίδιο αυτοκίνητο όπως το Type R που γνωρίζουμε. Πώς θα προσφέρουμε τη χαρά της οδήγησης; Ναι, δεν το έχουμε αφήσει στην άκρη ως προοπτική αλλά το ζητούμενο δεν είναι μόνο η ισχύς. Είναι και ο ήχος, το «νεύρο», η συνολική αίσθηση. Αυτές είναι οι χαρές της οδήγησης»

Προφανώς η αντικατάσταση ενός από τα καλύτερα προσθιοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ δεν είναι εύκολη υπόθεση. Και αντίθετα με κάποιους κατασκευαστές που ίσως πρόωρα έσπευσαν να ρίξουν «μαύρη πέτρα» σε οτιδήποτε θερμικό, η Honda φαίνεται ότι προσέχει την επόμενη κίνηση σαν μπαλαρίνα καλής ισορροπίας


Το θρυλικό NSX. Μνήμες από τον Άιρτον Σένα, αναλογικό supercar «απέναντι» στα τοτέμ της εποχής και φανατίλα πιστών. Επαναλαμβάνεται εύκολα η συνταγή;


Μάλλον έτσι εξηγείται και η συνέντευξη του αντιπροέδρου στο περυσινό Monterey Car Week ότι μέχρι το 2028 θα έχουν παρουσιάσει την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του NSX.

Παρότι ίσως να μην φέρει αυτόν ακριβώς τον κωδικό, ουσιαστικά θα πρόκειται για αυτοκίνητο της παρόμοιας κατηγορίας, αυτής που θα βασιστεί στην πλατφόρμα 0 (Ζero) Series. Όμως το Type R είναι άλλη υπόθεση.


Honda Nissan

Εις γάμου κοινωνίαν

Ταυτόχρονα η Honda είναι σε φάση της τεράστιας συγχώνευσης με τη Nissan, στον οποίο μεταξύ τους «γάμο» η φημολογία λέει ότι το «πάνω χέρι» θα το έχει η πρώτη.

Αυτό συνεπάγεται, όπως γράφεται διεθνώς, ότι ένα «καυτό» ηλεκτρικό hatch, όπως το Type R, είναι αμφίβολο να υλοποιηθεί καθώς η ένωση των δύο γιγάντων θα προσανατολιστεί σε λιγότερο «ειδικές» κατασκευές.

Συνεπώς, για την ώρα τουλάχιστον, οι πιστοί φίλοι της Honda μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι. Το Type R κουβαλάει πολύ ισχυρό θερμικό «διαβατήριο», με ιστορικό χαρντκορίλας και στροφαρίσματος για να γίνει η ολική μετάβασή του σε EV. Γιατί, ναι, το θέμα δεν είναι μόνο οι επιδόσεις αλλά και ο πλουραλισμός της εμπειρίας

Honda Type R γενιές

Γενιές οδηγών ανδρώθηκαν μέσα σε ένα Type R. Koινός παρανομαστής οι επιδόσεις και η συμμετοχικότητα σε ό,τι εκπροσωπεί η ιαπωνική σχολή σε hatch αμάξωμα

Photo: Δ. Μανώλαρος / 4Drivers / Honda


Honda S2000 vs Type R 2024

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει