Το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e, η plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου, με συνδυασμένη ισχύ 204 PS, είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα, αποτελώντας ελκυστική πρόταση τόσο για ιδιώτες όσο και, κυρίως, εταιρικούς χρήστες, λόγω της σχετικής ευνοϊκής φορολογικής πολιτικής.
Οι plug-in υβριδικές εκδόσεις του A3 έχουν τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, με μόνο το πορτάκι που αποκαλύπτει την υποδοχή φόρτισης, στο φτερό εμπρός από τον οδηγό, να προδίδει τη διαφορά
Ο γνωστός 1.4 TFSI είναι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας αποδίδει 150 PS (110 kW) και ροπή 250 Nm
Ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 80 kW (109 PS) και ροπή 330 Nm, με τις συνδυασμένες συνολικές τιμές να διαμορφώνονται σε 204 PS και 350 Nm, αντίστοιχα.
Η επιπλέον ιπποδύναμη (+41 PS) και ροπή (+50 Nm) του πιο ισχυρού A3 Sportback 45 TFSI e, που διαθέτει το ίδιο κινητήριο σύστημα, οφείλεται αποκλειστικά στο διαφορετικό λογισμικό που ελέγχει την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα.
Και στις δύο περιπτώσεις, ο ηλεκτροκινητήρας αποτελεί ενιαία συμπαγή μονάδα με το 6-τάχυτο κιβώτιο S tronic.
Οι επιδόσεις
Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα του A3 Sportback 40 TFSI e είναι 7,6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα στα 227 χλμ./ώρα.
Κινούμενο μόνο ηλεκτρικά, έχει τελική ταχύτητα 140 χλμ./ώρα.
Άλλες ενδιαφέρουσες τεχνικές ή εξοπλιστικές λεπτομέρειες για το Audi A3 Sportback 40 TFSI e περιλαμβάνουν το στάνταρ Audi drive select και έναν μετρητής ισχύος.
Το πρώτο, επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει δυναμική συμπεριφορά και προτιμήσεις χρήσης της ηλεκτρικής ενέργειας του μοντέλου μέσω διαφορετικών προφίλ, ενώ ο μετρητής εμφανίζει ανά πάσα στιγμή τη διαθέσιμη ισχύ, την κατάσταση του κινητήριου συστήματος, την ανάκτηση ενέργειας, την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και την αυτονομία, στον πίνακα ψηφιακών οργάνων ή στο προαιρετικό Audi virtual cockpit.
Αναλυτικά οι τιμές
A3 SB 40 TFSI e S tronic: €42,670
A3 SB 40 TFSI e S tronic Advanced: €44,650
A3 SB 40 TFSI e S tronic S line: €47,380
Info/Photo: audi.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.