Και ο γάμος (Αudi-McLaren) χάλασε στο παρά πέντε

Post date:

Author:

Category:

Χθες το μεσημέρι, όλος ο παγκόσμιος ειδικός Τύπος έπαιξε πρωτοσέλιδο την είδηση της ημέρας: η Audi εξαγοράζει τη McLaren. Και λίγες ώρες αργότερα όλα ήρθαν τούμπα

Audi McLaren

Αν ακόμα και τώρα γκουγλάρετε τις λέξεις-κλειδιά «Audi McLaren» θα βρείτε σχετικές δημοσιεύσεις. Θα πέσετε πάνω σε τίτλους όπως «Βόμβα στο βρετανικό Τύπο», «Εξαγορά μαμούθ» και άλλους σχετικούς


Η αρχική είδηση ρίχτηκε στους ψηφιακούς ωκεανούς από το βρετανικό Autocar, το αρχαιότερο περιοδικό (πλέον και ιστοσελίδα) στο βρετανικό Τύπο

Αν θυμάμαι καλά από το 1897 – ναι, σωστά διαβάσατε.

Το συγκεκριμένο Μέσο έχει, εδώ και πάμπολλες δεκαετίες, σοβαρές προσβάσεις στις πηγές πληροφόρησης της αυτοκινητοβιομηχανίας και δε συνηθίζει να πετάει χοντροκομμένους τίτλους ίσα-ίσα για το λεγόμενο clickbait. 

Η είδηση, λοιπόν, ότι η Audi (επί της ουσίας, η VW) αγοράζει τη McLaren έπεσε σαν κοτρώνα σε νερά φθινοπωρινής λίμνης. «Έπαιξε» παντού και ταξίδεψε στα ντίτζιταλ ύδατα

Η Audi θέλει, η McLaren ήθελε περισσότερα, η πρώτη επανήλθε, η δεύτερη διαψεύδει τις φήμες, και στο παιχνίδη ήταν και η BMW. Αυτοκινητικό ειδύλλιο που έκανε άνω-κάτω σήμερα τον ειδικό Τύπο


Η διάψευση

Και μετά, μόλις λίγες ώρες αργότερα, η βρετανική εταιρεία εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση, στην ιστοσελίδα της, όπου τη διαψεύδει. 

Τι μεσολάβησε; Πόσο αλαλάζον μπαλόνι ήταν όλο αυτό; Κανείς δεν μπορεί να είναι 100% σίγουρος.

Όμως, κακά τα ψέμματα, υπάρχουν μερικά δεδομένα. Όπως, για παράδειγμα, ότι η Audi, όντως, είχε υποβάλλει πρόταση για την εξαγορά της McLaren.

Για την ακρίβεια; Γράφτηκε στο γερμανικό Τύπο ότι δεν ήταν μόνο η Audi εκείνη που ερωτοτροπούσε με τη McLaren αλλά και η BMW. Συγκεκριμένα, ότι οι Βαυαροί θέλουν να εξαγοράσουν το πορτφόλιο με τα αυτοκίνητα δρόμου ενώ η Audi θέλει να πάρει το αγωνιστικό τμήμα της McLaren ώστε να αποκτήσει την επίσης υπερ-πολύτιμη πρόσβαση στη Φόρμουλα 1. Όλα μύθος; Χλωμό


Αντετοκούνμπο

Επί των οικονομικών

Το πάνω μετοχικό χέρι έχει μία εταιρεία επενδύσεων με έδρα το Μπαχρέιν και που τελεί υπό τη χείρα βοηθείας της ίδιας της κυβέρνησης εκεί κάτω, η Mumtalakat Holding Company.

Η τελευταία κατέχει το 62,55% των μετοχών

Το βρετανικό Autocar, στη συνέχεια, έγραψε πως το γκρουπ της VW έκανε μία αρχική πρόταση η οποία απορρίφθηκε από τη McLaren που ζήτησε περισσότερα.

Ουπς! Λευκή σελίδα. Κάποιες μεγάλες ιστοσελίδες αυτοκινήτου απέσυραν τις αρχικές δημοσιεύσεις. To σκριν-σοτ της αλήθειας


Όμως αυτό το επίζηλο «κορίτσι», βλέπεις, το θέλει πολύ η Volkswagen (ΟΚ, η Audi για τα μάτια του κόσμου) και επανήλθε με δεύτερη, αυξημένη προσφορά. Και, μετά, ότι τα βρήκαν

Εξ ου και όλες οι δημοσιεύσεις που λέγαμε στην αρχή στον παγκόσμιο Τύπο.

Η συνέχεια έχει ήδη γραφτεί στον πρόλογο – το πήγαμε ανάποδα σήμερα. Ο γάμος χάλασε στο παραπέντε. Όμως η φιλολογία και τα ερωτηματικά αιωρούνται.


Αρχική δημοσίευση: Protagon / Photo: McLaren

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει