«Κόβεται» η Alpine A110;

Post date:

Author:

Category:

Η είδηση ότι η Renault ετοιμάζεται να κλείσει εργοστάσιά της κυκλοφορεί εδώ και μερικές ώρες στο διαδίκτυο. Κάτι που οδηγεί στη διακοπή παραγωγής της Alpine A110

Alpine A110

Πολύ νέα για να «πεθάνει». Η Alpine A110 ίσως γίνει πρόωρα παρελθόν καθώς το εργοστάσιο στη Διέππη της Γαλλίας φημολογείται ότι πάει για κλείσιμο


Η Renault, σύμφωνα με τα γαλλικά Μέσα ενημέρωσης, έχει προγραμματίσει τρία εργοστάσια κατασκευής και συναρμολόγησης για κλείσιμο

Η κίνηση έρχεται ως βασικό μέρος του σχεδίου αναδιάρθρωσης της εταιρείας.

- Διαφήμιση-

Ο στόχος της Renault είναι να εξοικονομήσει 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2022.


Σύμφωνα με την έκθεση, το εργοστάσιό της στη Διέππη, εκεί όπου παραδοσιακά κατασκευάζονται τα «ειδικού» χαρακτήρα μοντέλα της εταιρείας, είναι στο μάτι του κυκλώνα

Alpine εργοστάσιο

Εκεί παράγεται και η υπέροχη Alpine A110 και, όπως είναι αντιληπτό, δημιουργεί την άμεση πιθανότητα διακοπής παραγωγής της. Ή και πρόωρου τέλους της


Καθώς είναι ένα μοντέλο με περιορισμένο κοινό δεν αναμένεται να έχει σημαντικό αποτύπωμα στο οικονομικό όφελος απ΄τη μη διάθεσή του.

Γενικότερα (και ανεξαρτήτως των επιπτώσεων του Covid-19), η ζήτηση των καθαρά σπορ κατασκευών και δη διθέσιων είναι περιορισμένη εδώ και αρκετούς μήνες.

Το εργοστάσιο της Alpine A110 είναι στην επίμαχη λίστα. Mαζί με το εργοστάσιο ανταλλακτικών Choisy-le-Roi, στα περίχωρα του Παρισιού, και το Fonderie de Bretagne που κατασκευάζει κινητήρες και κιβώτια.

Άλλη μία εγκατάσταση, στο Flins, η οποία παράγει το Nissan Micra υπό τη συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi, δεν θα κλείσει άμεσα, αλλά και δεν θα συνεχίσει να κατασκευάζει μοντέλα πέρα από τον τρέχοντα κύκλο ζωής.

Ποια μοντέλα «κόβονται»

Ωστόσο, μαζί με αυτά τα εργοστασιακά λουκέτα, η έκθεση εκτιμά ότι μοντέλα όπως τα Mégane, Koleos και Talisman θα μπορούσαν να συνοδεύσουν τα ήδη «κομμένα» Espace και Scénic στη λίστα των μοντέλων που θα σταματήσουν να παράγονται.


Alpine A110 Group 4 detail

Photo: renault.com.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει