Η επόμενη LaFerrari δεν θα είναι ηλεκτρική. Η σοπράνο ζει

Post date:

Author:

Category:

LaFerrari_new_4drivers

Ο αντικαταστάτης της Ferrari LaFerrari αναμένεται το 2022. Το σημαντικότερο, όμως, νέο είναι πως δεν θα είναι αμιγώς ηλεκτρική αλλά θα συνεχίσει να κελαϊδά με τον τρόπο που μόνο μια ιταλίδα ξέρει. Έχουμε και το γράφημα

Στη συνάντηση μετόχων που πραγματοποπιήθηκε πριν περίπου δέκα μέρες στα γραφεία του Μαρανέλο, στην έδρα της Ferrari, το μήνυμα ήταν ξεκάθαρο.

Η επόμενη LaFerrariθα είναι και πάλι υβριδική και όχι αμιγώς ηλεκτρική,.

Kι αυτό, παρά το γεγονός πως τα γενικότερα σχέδια της εταιρείας μιλούν για ένα ποσοστό της τάξης του 60% της γκάμας που θα αποτελείται από plug-in και υβριδικά μοντέλα.

Μάλιστα, ο chief marketing officer, Enrico Galliera, παρουσίασε και ένα γράφημα του πώς αντιλαμβάνονται, εκεί στα άδυτα του Μαρανέλο, την έννοια της μουσικής. Μια εκλεπτυσμένη ηχητική διαβάθμιση που ξέρουν καλά στην ιταλική φιλαρμονική. 

LaFerrari_new_4driversΚαθώς η Ferrari εξακολουθεί να είναι ένας κατασκευαστής με χαμηλή, συγκριτικά, παραγωγή έχει μεγαλύτερη ελευθερία από ό, τι οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες ως προς το να συνεχίσει να «εξευγενίζει» τους κινητήρες μεγάλων χωρητικοτήτων, όπως ο V-12, 6.5-λίτρων, και να τους κρατήσει σύμφωνους με τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών ρύπων

Η Ferrari διέθεσε στην αγορά περίπου 8.400 αυτοκίνητα παγκοσμίως το 2017. Όμως, μόλις οι πωλήσεις της φτάσουν τις 10.000 μονάδες, ένα όριο που δεν θα την απαλλάσσει πλέον από τους πρόσφατους κανονισμούς σε πολλές αγορές, η πρόκληση τού να διατηρήσει αυτούς τους κλασικούς, υπέροχους και «μουσικούς» κινητήρες θα είναι πολύ πιο δύσκολη.

Ωστόσο, τα στελέχη υποσχέθηκαν ότι ο V-12 θα παραμείνει στην παραγωγή μέχρι το 2022, αν όχι περισσότερο, μαζί με μια «σημαντική αύξηση» των μέσων τιμών λιανικής για όλα τα αυτοκίνητά τους τα επόμενα πέντε χρόνια.

Ακόμα πιο ακριβές Ferrari σε σχέση με το σήμερα; Καλά μάντεψες. Το όνειρο θα παραμείνει μακριά.

Photo: Ferrari

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»