Η επόμενη LaFerrari δεν θα είναι ηλεκτρική. Η σοπράνο ζει

Post date:

Author:

Category:

LaFerrari_new_4drivers

Ο αντικαταστάτης της Ferrari LaFerrari αναμένεται το 2022. Το σημαντικότερο, όμως, νέο είναι πως δεν θα είναι αμιγώς ηλεκτρική αλλά θα συνεχίσει να κελαϊδά με τον τρόπο που μόνο μια ιταλίδα ξέρει. Έχουμε και το γράφημα

Στη συνάντηση μετόχων που πραγματοποπιήθηκε πριν περίπου δέκα μέρες στα γραφεία του Μαρανέλο, στην έδρα της Ferrari, το μήνυμα ήταν ξεκάθαρο.

- Διαφήμιση-

Η επόμενη LaFerrariθα είναι και πάλι υβριδική και όχι αμιγώς ηλεκτρική,.

Kι αυτό, παρά το γεγονός πως τα γενικότερα σχέδια της εταιρείας μιλούν για ένα ποσοστό της τάξης του 60% της γκάμας που θα αποτελείται από plug-in και υβριδικά μοντέλα.

Μάλιστα, ο chief marketing officer, Enrico Galliera, παρουσίασε και ένα γράφημα του πώς αντιλαμβάνονται, εκεί στα άδυτα του Μαρανέλο, την έννοια της μουσικής. Μια εκλεπτυσμένη ηχητική διαβάθμιση που ξέρουν καλά στην ιταλική φιλαρμονική. 

LaFerrari_new_4driversΚαθώς η Ferrari εξακολουθεί να είναι ένας κατασκευαστής με χαμηλή, συγκριτικά, παραγωγή έχει μεγαλύτερη ελευθερία από ό, τι οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες ως προς το να συνεχίσει να «εξευγενίζει» τους κινητήρες μεγάλων χωρητικοτήτων, όπως ο V-12, 6.5-λίτρων, και να τους κρατήσει σύμφωνους με τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών ρύπων

Η Ferrari διέθεσε στην αγορά περίπου 8.400 αυτοκίνητα παγκοσμίως το 2017. Όμως, μόλις οι πωλήσεις της φτάσουν τις 10.000 μονάδες, ένα όριο που δεν θα την απαλλάσσει πλέον από τους πρόσφατους κανονισμούς σε πολλές αγορές, η πρόκληση τού να διατηρήσει αυτούς τους κλασικούς, υπέροχους και «μουσικούς» κινητήρες θα είναι πολύ πιο δύσκολη.

Ωστόσο, τα στελέχη υποσχέθηκαν ότι ο V-12 θα παραμείνει στην παραγωγή μέχρι το 2022, αν όχι περισσότερο, μαζί με μια «σημαντική αύξηση» των μέσων τιμών λιανικής για όλα τα αυτοκίνητά τους τα επόμενα πέντε χρόνια.

Ακόμα πιο ακριβές Ferrari σε σχέση με το σήμερα; Καλά μάντεψες. Το όνειρο θα παραμείνει μακριά.

Photo: Ferrari

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει