Λες; Επιστρέφει το Nissan Silvia;

Post date:

Author:

Category:

«Χωράει» ένα νέο Nissan Silvia ανάμεσα στα Ζ και GT-R; Ο επικεφαλής της εταιρείας λέει πως «ναι, θα μπορούσε»

2000 Nissan Silvia

Ακριβώς τριάντα χρόνια πριν, το Nissan Silvia, στη γενιά με κωδικό S14, ενθουσίασε, όπως λέει το κλισέ, κοινό και κριτικούς. Υπάρχουν πιθανότητες να επιστρέψει;


Το Nissan Silvia, ως projekt, «τραβάει» πολλά χρόνια πίσω, ήδη από το μακρινό 1965. Μάλιστα στη 2η γενιά του, αυτήν με τον κωδικό ”S10”, βασιζόταν στο μάλλον πιο ταπεινό Datsun Sunny Coupe

Πολλές δεκαετίες αργότερα και μετά το τέλος του τελευταίου Nissan Silvia (S15), τον Αύγουστο του 2002, το διάσημο «βαφτιστικό» έχει καταχωρηθεί ως ένα από τα πιο ιδιαίτερα και οδηγοκεντρικά ανάμεσα στους ενθουσιώδεις οδηγούς του πλανήτη.

Η πρόσφατη δήλωση του αντιπροέδρου παγκόσμιας στρατηγικής, Ιβάν Εσπινόζα, ότι το Nissan Silvia θα μπορούσε να επανέλθει στο προσκήνιο πυροδότησε νέο ενδιαφέρον.

Μάλιστα σε σχετική του συνέντευξη στο Top Gear, το υψηλόβαθμο στέλεχος της Nissan ανέφερε πως «αν διαθέτει την ισχύ και την τιμή πώλησης που είναι ελκυστικές για το κοινό», το εμβληματικό κουπέ ίσως δει το δρόμο της θριαμβευτικής επιστροφής.

Κατά δήλωσή του, ένα νέο Nissan Silvia θα μπορούσε να «τοποθετηθεί» ανάμεσα στο υπάρχον Νissan Z (δεν διατίθεται στην Ευρώπη) και το GT-R


Nissan Z

Bγαίνει το κοστολόγιο;

Ως γνωστόν, το πρόβλημα με τη συγκεκριμένη κατηγορία, ως niche, έγκειται στο ότι απαιτούνται υψηλά κόστη εξέλιξης που δεν είναι εύκολο να ανταποδώσουν αναμενόμενα οφέλη στο ταμείο.

Μόνο τυχαίο δεν είναι ότι περιπτώσεις όπως Toyota και Subaru ένωσαν τις δυνάμεις τους για την παραγωγή των GT86 / GR86 / ΒRZ. Όταν δεν υπάρχει μία πλατφόρμα γενικής χρήσης αλλά πρόκειται για μοναδικά, ξεκάθαρα σπορ σασί, το κόστος ανεβαίνει δυσανάλογα

Με την τοποθέτηση του παραπάνω στελέχους προφανώς υπονοείται ότι ένα πιθανό νέο Nissan Silvia θα απέδιδε περισσότερους από τους 400 ίππους του Νissan Z ενώ ταυτόχρονα θα ήταν «τοποθετημένο» εμφανώς πιο «κάτω» από το GT-R, τόσο σε ισχύ όσο και σε κόστος.

Λες;

Photo: Nissan / Toyota / I. Iωάννου


Οδηγώντας το νέο Subaru BRZ σε δρόμο και πίστα

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει