Άρτι αφιχθέντες από την επίσημη παρουσίαση της νέας εισαγωγικής της Mazda που πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Τι μάθαμε για το MX-5, τη γκάμα, τη φιλοσοφία που θέλει να «περάσει»
Η πιο σημαντική είδηση είναι πως η νέα εισαγωγική, που εκπροσωπείται από τον Όμιλο Συγγελίδη, θα φέρει όλη τη γκάμα στην Ελλάδα.
Το Mazda 3 είναι το πρώτο που θα ‘ρθει ως σύμβολο της νέας εποχής που χαρακτηρίζει την εταιρεία.
Μεγάλη κουβέντα έγινε για το ΜΧ-5. «Υπάρχει μία σύνδεση με το ΜΧ-5» δήλωσε ο εκπρόσωπος της Mazda Europe, David McGonigle, ο οποίος πρόσθεσε πως η Ελλάδα ήταν η 2η καλύτερη ευρωπαϊκή χώρα σε πωλήσεις για το αγαπημένο roadster.
Η γκάμα θα περιλαμβάνει το Mazda 2, το αυτοκίνητο πόλης της εταιρείας, με τιμή που θα ξεκινά από τα €13.700, το Mazda 6, τη ναυαρχίδα, «πακτωμένη» με τεχνολογία που συναντά κανείς σε μεγαλύτερες premium κατηγορίες και τιμή που δεν έχει ανακοινωθεί αλλά και τα SUV της μπράντας.
Συγκεκριμένα, τα CX-5 (το προηγούμενο ήταν το πιο εμπορικό μοντέλον της Mazda στην Ευρώπη) και το CX-3 που είναι πιο μικρό, με σχεδιαστικές γωνίες και ζωντανό ως αίσθηση οδήγησης, κατά τα λεγόμενα των εκπροσώπων της Mazda. Όπως είπαν «για SUV, είναι υπέροχο να το οδηγείς».
Το νέο Mazda CX-30 που λανσαρίστηκε στη Γενεύη αναμένεται να έρθει στην Ελλάδα το Φθινόπωρο.
Τον επόμενο μήνα ετοιμάζεται να ανοίξει το μεγάλο κατάστημα της Auto One, στη Λ. Βουλιαγμένης – εκεί όπου μέχρι πρότινος υπήρχαν οι εγκαταστάσεις της Jeep. Ραντεβού στις 6 Ιουνίου με ένα opening party και με όλη τη σειρά των μοντέλων Mazda σε λιανική πώληση.
Ο Πολυχρόνης Συγγελίδης (που ηγείται του Ομίλου και έχει στο portfolio τις Peugeot, Citroën και Opel) σχολίασε τον «κώδικα συμπεριφοράς» της Mazda για τον οποίον του μίλησαν οι ξένοι εκπρόσωποι της εταιρείας όταν ήρθε σε επαφή μαζί τους.
Ο «κωδικός συμπεριφοράς» περιλαμβάνει μια «πελατοκεντρική προσέγγιση, είναι ο σεβασμός προς το προϊόν» και τη φιλοσοφία που εκπροσωπεί.
«Είναι τα μικρά βήματα πριν αρχίσουμε να τρέχουμε» ήταν η φράση που χρησιμοποίησε για τους «κυρίους της Mazda» ο Π. Συγγελίδης που ολοκλήρωσε την ομιλία του με τη φράση «θα τη διατηρήσουμε ως κόσμημα στον Όμιλό μας».
Δεσμεύτηκε πως στο προσεχές διάστημα οι δημοσιογράφοι του ειδικού Τύπου θα έχουν στη διάθεσή τους αυτοκίνητα δοκιμών για μια προσωπική επαφή με τη νέα εποχή Mazda.
H Mazda λειτουργεί στην Ελλάδα με ένα δίκτυο 14 εξουσιοδοτημένων επισκευαστών οι οποίοι παρέχουν service, συντήρηση και αυθεντικά ανταλλακτικά Mazda στις ακόλουθες πόλεις: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Ξάνθη, Πτολεμαΐδα, Πάτρα, Ιωάννινα, Κομοτηνή, Βόλος.
Ως 4Drivers, εκτιμούμε πως η Mazda επέστρεψε δυναμικά, υπηρετεί ένα προϊόν που εκτιμούμε για τη μηχανολογική του προσέγγιση, τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα, την αξιοπιστία του και θα ωφεληθεί από την παρουσία της σε έναν «ανοιχτό» όμιλο με μεγάλη πρόσβαση στην ελληνική αγορά.
Είναι ένα καλό νέο. Άντε και με δοκιμή του ΜΧ-5. Πληροφοριακά θα κοστίζει από €25.000. Τα υπόλοιπα εν καιρώ
- Αναλυτικά οι τιμές της γκάμας.
Photo: 4Drivers
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.