Αγαπάς το MX-5; Υπάρχει ελπίδα

Post date:

Author:

Category:

Mazda MX-5 NA restoration

 

Είσαι ιδιοκτήτης Mazda MX-5 (NA) και φοβάσαι ότι το αυτοκίνητό σου θα »πεθάνει» μια μέρα λόγω παλαιότητας; Είσαι απογοητευμένος που δεν μπορείς να αποκτήσεις ένα ολοκαίνουργιο Miata του ΄90 σήμερα; Υπάρχουν καλά νέα. Τουλάχιστον, για όσους ζουν Ιαπωνία

Πώς μπορεί να  αποκατασταθεί ένα MX-5 στην παλιά του δόξα; Η Mazda μόλις ανακοίνωσε δύο νέα προγράμματα που θα επιτρέψουν τα πρώτης γενιάς MX-5 να ζήσουν για πάντα. 

 

Το πρώτο είναι αυτό που θα περιλαμβάνει την πώληση τελείως καινούργιων εξαρτημάτων του πρώτης γενιάς MX-5, του ΝΑ (οι γενιές των Mazda MX-5 αριθμούνται ως κωδικοί »NA, NB, Nc, ND»).

 

Στις αρχές του 2018, θα υπάρχει η δυνατότητα να παραγγελθούν ελαστικά της Bridgestone όπως ήταν ακριβώς στα πρώτα MX-5, ξύλινα τιμόνια και λεβιέδες της Nardi και οriginal κουκούλες. Αν η ζήτηση είναι αρκετά υψηλή, η Mazda ανακοίνωσε πως θα προσφέρει περισσότερα εξαρτήματα στο μέλλον.

 

Αλλά αν το πρόγραμμα των νέων εξαρτημάτων δεν υποστηριχτεί όσο θέλει η Mazda, η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης μια νέα υπηρεσία που θα κάνει τα NA τόσο καλά όσο και ένα τελείως καινούργιο. Στην περίπτωση αυτή, η Mazda θα αποκαταστήσει πλήρως το αγαπημένο μας MX-5 σε μια εγκατάσταση που έχει πιστοποιηθεί από εξωτερική ομάδα για το επίπεδο υψηλής ποιότητας. Και μόλις το πάρει ο ιδιοκτήτης του πίσω, θα είναι ακριβώς βγήκε κάποτε απ’ τη γραμμή συναρμολόγησης.

Mazda MX-5 first

 

Αυτό είναι το πρώτο MX-5 NA που βγήκε στην παραγωγή. Εδώ, στις εγκαταστάσεις της Mazda, στην Ιαπωνία, μετά την ολοκλήρωση της αναπαλαίωσής του

Λαμβάνοντας υπόψη πόσοι πολλοί ενθουσιώδεις ιδιοκτήτες MX-5 υπάρχουν έχει νόημα ότι η Mazda θα προσφέρει κάτι τέτοιο. Ωστόσο, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τιμολόγηση, γεγονός που ίσως υποδηλώνει ότι θα είναι πιθανώς μια δαπανηρή η διαδικασία.

 

Μάλιστα, όταν ρωτήθηκε η Mazda για το αν η αμερικανική αγορά θα έχει πρόσβαση στο σύστημα, ένας εκπρόσωπος της Mazda δήλωσε πως προς το παρόν το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να ενθαρρύνει μια» μεγαλύτερη σχέση μεταξύ της Mazda και της κοινότητας ενθουσιωδών MX-5 μόνο στην Ιαπωνία». Αυτό είναι απογοητευτικό.

 

#Διάβασέ το: Together. Είκοσι έξι ετών το MX-5. Συν δύο εγώ

 

Αλλά αν το πρόγραμμα πάει καλά, θα θέλαμε να ελπίζουμε πως  η ελπίδα αποκατάστασης και ανταλλακτικών θα τεθεί τελικά στη διάθεση των ενθουσιώδων Miata και σε άλλες χώρες. Μέχρι τότε, μπορεί να αρχίσετε να κάνετε φίλους στην Ιαπωνία.

Photo: Google 

 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport