Στη συνάντηση με τα Mazda RX-7. Hot στο βρεγμένο

Post date:

Author:

Category:

Κάθε χρόνο την 7η Ιουλίου γίνεται το 7’s Day, η συγκέντρωση των enthusiasts με Mazda Rx-7. Φέτος έγινε στην Ταϊλάνδη σε ένα meeting που αποπνέει αγάπη για ένα απ΄τα πιο cult αυτοκίνητα των τελευταίων δεκαετιών. Αγαπάμε FD στο 4D

Μια μεγάλη παρέα με συνδετικό κρίκο την αγάπη της για τα RX-7, που με τόση όρεξη και μεράκι έχει μετατρέψει, καμαρώνει και προσέχει σαν τα μάτια της τα υπέροχα αυτοκίνητα. Σοβαρή εταιρεία η Mazda με βάθος engineering και διαφορετική προσέγγιση που κάνει διαφορά στη φιλοσοφία της.

Στη σειρά παρκαρισμένα RX-7 με όμορφα body-kits και τροχούς που ‘’φωνάζουν’’ για να τους δώσεις απλόχερα τη δυνατότητα να γλιστρήσουν στην βρεγμένη άσφαλτο της Ταϊλάνδης. 

- Διαφήμιση-

Τα περισσότερα ήταν FD3S και παρά το ότι η εκεί νομοθεσία θέτει πολύ αυστηρούς περιορισμούς στην εισαγωγή παλαιάς τεχνολογίας αυτοκινήτων, υπάρχουν οι αφοσιωμένοι enthusiasts που επιμένουν παρά το ”διωγμό”.

Κοιτάζοντας τις φωτό παρατηρεί, επίσης, κανείς πως τα body kits τύπου Rocket Bunny είναι πολύ διαδεδομένα στη Ταϊλάνδη και κάνουν τα ήδη πανέμορφα RX-7 ακόμα επιθετικότερα. 

Επίσης, μεγάλα σειριακά twin turbo έχουν πάρει τη θέση μιας μονής GReddy και παντού βλέπεις ”άρρωστες” κατασκευές για ακόμα μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

 Οι ‘’αλήτικες’’ ομορφιές παραταγμένες

mazda rx-7 δοκιμή

Το FD ήταν ο ορισμός του ‘’bad ass’’ αυτοκινήτου

Το άγριο μοτέρ του θείου Wankel ακόμα δυνατότερο. Η επιθυμία για ιπποδύναμη δύσκολα σταματά αν μπεις στο δρόμο του tuning

mazda rx-7 stickers

Η εθνική Ιαπωνίας σε ωραίο μπλε τύπου ”Miami Blue”. Μπορεί και ”Riviera Blue”. Αλλά αυτή τη φορά στη Ταϊλάνδη

enkei ζάντες λάστιχα

Παντού υπάρχει μια Enkei…

Ανάμεσα στα δυνατά FD και κάποιο που πριν λίγες μέρες, επίσης στη Ταϊλάνδη, έχει στόχο το 10άρι στα 400 μέτρα. Αυτό…

Διάβασέ το: Πώς ένα Mazda RX-7 και μια κόντρα μου βρήκαν δουλειά

Info/Photo: SpeedHunters

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει