Mazda Spirit Racing. Όντως ετοιμάζεται το πιο επιθετικό ΜΧ-5;

Post date:

Author:

Category:

Πριν μερικούς μήνες, στο Διεθνές Σαλόνι του Τόκιο, η ιαπωνική εταιρεία κέντρισε το ενδιαφέρον με δύο της ήδη γνωστά μοντέλα, τα MX-5 και Mazda3, ενταγμένα σε ένα πιθανό εταιρικό επιθετικό παρακλάδι, το Mazda Spirit Racing. Ήρθε η ώρα για την αναβίωση των παλιών καλών ημερών της Mazdaspeed;

Mazda Racing Spirit

Το Mazda Spirit Racing MX-5, όπως είχε εμφανιστεί στο Τόκιο


Το Mazda Spirit Racing, ένα καθαρά εταιρικό τμήμα που να αποτελέσει τον πυλώνα της εμπλοκής της Mazda σε πιο επιθετικά και εστιασμένα προϊόντα, ίσως να αποδειχθεί μια αισιόδοξη πρόβλεψη

Και τούτο γιατί πολλές εταιρείες που επί χρόνια είχαν αναπτύξει αντίστοιχα τμήματα, από τα OPC της Opel και τα RS της Ford μέχρι τα RS της Renault, κατά τα πρόσφατα χρόνια κλείνουν ερμητικά καθώς η έμφαση πέφτει στα EV.

Ωστόσο η Mazda είναι μια εταιρεία που αρέσκεται στο να σκέφτεται διαφορετικά.

Ακόμα και το MX-5, το πιο εμπορικό roadster όλων των εποχών, αποτελεί μία τελείως εναλλακτική πρόταση ως ένα ατμοσφαιρικό, ελαφρύ και όχι καταιγιστικά γρήγορο ή ιδιαιτέρως πρακτικό διθέσιο. Με άλλα όμως καλά που εκτιμώνται από την πιστή του κοινότητα

Η φημολογία

Οι φήμες για την αναβίωση της πάλαι ποτέ Mazdaspeed σε Mazda Racing Spirit έφτασαν αυτές τις μέρες και στις ΗΠΑ όπου, για παράδειγμα, το Forbes αφιέρωσε σχετικό άρθρο θεωρώντας πολύ πιθανό το σενάριο.

Άλλωστε το Mazda Cup είναι διαδεδομένο, τα αντίστοιχα πρωταθλήματα με ΜΧ-5 πραγματοποιούνται σε περισσότερες από δώδεκα χώρες και υπάρχει κοινό που το υποστηρίζει.

Το χρήμα

Παράλληλα η σύσταση του Mazda Racing Spirit ίσως να αποφέρει στην εταιρεία και ένα επιπλέον στοιχείο, το να καρπώνεται μέρος του ρευστού που διακινείται στα after sales εξαρτήματα πέριξ του MX-5.

Όχι ότι δεν θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμη μια τεράστια πληθώρα ανταλλακτικών αναβάθμισης και στην παράλληλη αγορά.

Όμως σαφώς η Mazda θα έχει τη δυνατότητα να επωφεληθεί πουλώντας τα δικά της εξαρτήματα, να χρεώνει υψηλότερες τιμές για «συλλεκτικές» εκδόσεις και να προσφέρει ex-factory πιο εστιασμένες εκδόσεις.

Ταυτόχρονα όμως υπάρχει και ο προβληματισμός για το πόσο θα μπορούσε να «τεντωθεί» το κοστολόγιο ενός ΜΧ-5 με τα εργοστασικά μπάκετ, τις αναβαθμισμένες αναρτήσεις, φρένα και ενδιαφέροντα αεροδυναμικά στοιχεία από την εμπλοκή στο Cup

Mazda Spirit Racing

Πάντως το όνομα του Ικούο Μαέντα, πρώην σχεδιαστή και ερασιτέχνη αγωνιζόμενου, κυκλοφορεί πως έχει τεθεί ως επικεφαλής του φημολογούμενου τμήματος και είναι ενθαρρυντικό

Τα MX-5 Spirit Racing RS και Mazda3 Spirit Racing, έτσι όπως παρουσιάστηκαν στις αρχές του χρόνου στο Τόκιο, άφησαν τις ελπίδες να αιωρούνται.

Λέτε;

Mazda Racing Spirit

Photo: mazda.gr


Μπλοκέ Mazda MX-5 ND 1.5

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει