McLaren Artura. Συγκρατήστε αυτό το όνομα

Post date:

Author:

Category:

Η McLaren αποκάλυψε το όνομα της διαδόχου της 570S. Η Artura, πρώτες φωτογραφίες της οποίας βγήκαν στον «αέρα», είναι το επόμενο, τελείως νέο βήμα στην κατηγορία των μοντέλων της για χρήση δρόμου

McLaren Artura

Καθοριστικό για τις εξελίξεις της εταιρείας νέο ανθρακονημάτινο σασί, το McLaren Carbon Lightweight Architecture (MCLA), τελείως νέος, twin-turbo υβριδικός V6 και ένα νέο όνομα: για την Artura


Ακολουθώντας τα βήματα των McLaren Senna, Speedtail και Elva, η εταιρεία αποφάσισε να βαφτίσει το νέο της υπεραυτοκίνητο ακολουθώντας την ονοματολογία και όχι ένα αριθμητικό κωδικό, όπως το αυτοκίνητο που αντικαθιστά

Και το όνομα αυτού Artura.

Το νέο διθέσιο κεντρομήχανο λέγεται πως θα έχει επιδόσεις επιπέδου 600LT και θα είναι έτοιμο οσονούπω, στο πρώτο εξάμηνο του 2021.

Η εταιρεία προμοτάρει και ποντάρει πολλά στην Artura

Το νέο πλαίσιο θα αποτελέσει την πλατφόρμα για περισσότερη ευελιξία και θα στηρίξει επιπλέον μελλοντικά μοντέλα της McLaren.

Το νέο σασί υπόσχεται σημαντικές βελτιώσεις στην ακαμψία και τη συνολική ποιότητα, με μειωμένο βάρος και επιπλέον προδιαγραφές παθητικής ασφάλειας

Έχει σχεδιαστεί, εξελιχθεί και παραχθεί in-house, στο McLaren Composites Technology Centre (MCTC), μεταξύ Σέφιλντ και Ρόδερχαμ, στη Μ. Βρετανία.

Ήδη το MCTC εξελίσσεται ως ένα κέντρο παγκόσμιας εξειδίκευσης στη χρήση του ανθρακονήματος και λοιπών συνθετικών υλικών. 

Με δεδομένη την εμπειρία της εταιρείας από τις αγωνιστικές της καταβολές, η McLaren αποκτά σημαντικό ρόλο στην υποστήριξη των νέων της μοντέλων ενώ σκοπεύει να προεκτείνει την εξειδίκευσή του ως γενικότερο σημείο ενδιαφέροντος.


Φούλερτον McLaren Senna

Νέος υβριδικός V6 twin-turbo

Ο νέος HPH (High-Performance Hybrid) V6 κινητήρας υποστηρίζει πως διατηρεί τα οφέλη απόδοσης των μεγαλύτερων V8 σε συνδυασμό με βελτιωμένη ροπή στις χαμηλές rpm και δυνατότητα για ηλεκτροκίνητη λειτουργία μέσα στις πόλεις.

Συγκεκριμένα η Artura θα έχει μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη αυτονομία της τάξης των 30 χιλιομέτρων για ανάλογες, καθαρές μετακινήσεις.

Αυτό φυσικά έχει ένα τίμημα βάρους λόγω των μπαταριών και των ανάλογων περιφερειακών. Δεν αποκαλύπτεται, αλλά λέγεται πως θα είναι μία διψήφια τιμή κιλών.

Η McLaren στην επίσημη ιστοσελίδα αναφέρει πάντως πως η Artura θα συμψηφίζει το μεγαλύτερο μέρος της επιπλέον μάζας για το υβριδικό σύστημα με την υπερ-εξελιγμένη τεχνολογία της για μείωση βάρους.

Τέλος, υποστηρίζει πως το νέο supercar ενσωματώνει όσα γνωρίζει η μάρκα από τις εμπειρίες της σε F1, αγώνες GT και υβριδικές εφαρμογές και προσφέρει την «καλύτερη στην κατηγορία συμμετοχικότητα του οδηγού»


Άλεξ Αθανασιάδης

Info/Photo: mclaren.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει