Τα SUV είναι το πιο επικερδές trend των καιρών μας. Αλλά η McLaren λέει όχι στον πειρασμό. Επιτέλους, ένας κατασκευαστής με άποψη για το θέμα. Που επιβεβαιώνει τη θέση του με ένα διαφορετικό υπεραυτοκίνητο, τη McLaren Elva
Όπως δήλωσε ο Dan Parry-Williams, επικεφαλής σχεδιασμού της McLaren, «δεν είμαι ο πρώτος που θα πει πως τα SUV δεν είναι ούτε ιδιαίτερα σπορ, ούτε ιδιαίτερα επωφελή γενικότερα, εκτός αν θέλουμε να γεμίσουμε τους δρόμους με τέτοια»
Αντίθετα με την καθολική τάση να βλέπουμε όλο και περισσότερα SUV να ξεπετάγονται συνεχώς από τους μαζικούς κατασκευαστές αλλά, ακόμα περισσότερο, σπορ εταιρείες όπως οι Ferrari, Lamborghini, Aston Martin να αποφασίζουν να διασχίσουν το «Ρουβίκωνα» και να να περάσουν στην απέναντι όχθη των SUV, η McLaren δήλωσε πως δεν θα ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο.
Μάλιστα, ενώ μέχρι το 2022 έχουν προγραμματιστεί για λανσάρισμα άλλα 12 νέα της μοντέλα, κανένα δεν έχει τη φιλοδοξία να σταθεί απέναντι στο Lamborghini Urus ή το αναμενόμενο ”FUV” της Ferrari (είναι ευνόητο τι σημαίνει το αρτικόλεξο).
Όποιο νέο McLaren παραχθεί, θα ενταχθεί στις τρεις κατηγορίες μοντέλων της εταιρείας, δηλαδή στα Sports Series (βλ. 540 και 570), στα Super Series (βλ. 720S) και στα Ultimate Series (βλ. P1, Senna).
Εμείς πιστεύουμε πως είναι μια θαρραλέα κίνηση της McLaren. Με ενδεχομένως, οικονομικό κόστος. Μία πράξη αντίστασης από έναν σπορ κατασκευαστή που επιλέγει να παραμείνει η γκάμα του ακριβώς αυτό. Σπορ.
- Διάβασέ το: Η ζωή του Bruce McLaren γίνεται ταινία
Υπεραυτοκίνητο χωρίς παρμπρίζ
Μ’ αυτά και μ’ αυτά, η McLaren, αυτές τις μέρες, ανέβασε το βίντεο με τη νέα McLaren Elva. Πήρε το όνομά της απ΄το πρώτα αγωνιστικα του μεγάλου Bruce McLaren.
Εντάσσεται στη γκάμα των Ultimate Series, μαζί με τις προγενέστερες P1, F1, Speedtail και τη συγκλονιστική McLaren Senna.
Απόδοση 815 ίππων, 0-200 km/h σε λιγότερα από 6”, χωρίς παρμπρίζ, παράθυρα και περισσότερα από €1,600,000. Συνολικά θα κατασκευαστούν 399 μονάδες, με τις παραδόσεις να ξεκινούν στα τέλη του 2020.
Photo: McLaren
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.