Το αναμενόμενο υβριδικό Honda Prelude θα φέρει στοιχεία από το Type R. Ένα από τα πιο στοχευμένα είναι το Double Axis (ή Dual Axis). Κάνει δουλειά

Το Honda Prelude, όπως εμφανίστηκε στο πρόσφατο Festival of Speed
Τη σημασία του Γονάτου Διπλού Άξονα την είχαμε τονίσει -πρώτοι στον ελληνικό ειδικό Τύπο- εδώ και χρόνια στο 4Drivers
Η σημασία του στο πώς μεταφέρεται -με περιορισμό των αντιδράσεων στο τιμόνι και ομαλότητα παροχής- η ισχύς στο δρόμο από προσθιοκίνητα αυτοκίνητα είναι καθοριστική.

Εν προκειμένω, η Honda έχει υιοθετήσει τη διάταξη του Double Axis (Dual Axis) ήδη στις τρεις τελευταίες γενιές του Civic Type R.


Πλέον τα οφέλη της διάταξης εφαρμόζονται και στο νέο Prelude, το οποίο αναμένεται με ενδιαφέρον.
Επίσης Θα συνοδεύεται από τα μετατρόχια του Type R, μπροστινά φρένα της Brembo και την τεχνολογία S+ Shift που προσομειώνει την αίσθηση αλλαγής ταχυτήτων ενός χειροκίνητου στο κιβώτιο CVT που θα διαθέτει το Prelude.

Το κινητήριο σύνολο προέρχεται από το δίλιτρο υβριδικό Civic, το οποίο επίσης οδηγήσαμε και εντυπωσιαστήκαμε από το πόσο ομοιογενές και αρμονικό είναι στο δρόμο

Στην περίπτωση του Prelude η ισχύς ίσως μάλιστα να είναι αυξημένη – από τους 184 ίππους στους περί 200 ίππους.
Το εγχείρημα έχει συνολικό ενδιαφέρον καθώς επαναφέρει την κουπέ φόρμα σε ένα συμβατό με την εποχή υβριδικό σύνολο,, μαζί με στοιχεία σπορ οδήγησης.

Photo: honda.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.





































