Megane R.S. Tι λέει ο Hülkenberg για το νέο hot hatch

Post date:

Author:

Category:

Φαίνεται ότι φτάνουμε στο τελικό σημείο της αποκάλυψης του νέου γαλλικού όπλου. Ο οδηγός της ομάδας της Renault στη F1 και τεχνικός σύμβουλος, Nico Hülkenberg, μας μεταφέρει τις εντυπώσεις του

Μαζί και μερικές επιπλέον πληροφορίες για το νέο Megane R.S. το οποίο, ως γνωστόν, θα είναι αποκλειστικά πεντάθυρο, προσθιοκίνητο και διαθέσιμο είτε με χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο είτε με το διπλού συμπλέκτη.

Ο Hülkenberg, όπως φαίνεται και στο videο, κάνει μνεία κυρίως για το δεύτερο (EDC) το οποίο το χαρακτηρίζει ως ένα βήμα μπροστά ενώ αναφέρεται στο σπορ ήχο του αυτοκινήτου.

Ως συνήθως η Renault διέθετε τις εκδόσεις RS των Clio και Megane σε νορμάλ ”πιο τουριστικό” σασί και στις εκδόσεις Cup” που ήταν παραδοσιακά πιο σφιχτές σε επίπεδο ανάρτησης (και λοιπές διαφοροποιήσεις σε καθίσματα, φρένα κλπ). Φαίνεται, λοιπόν, πως η ίδια στρατηγική θα ακολουθηθεί και με το νέο Megane και ο Hülkenberg σχολιάζει πως η έκδοση Cup είναι σαφώς πιο σφιχτή απ΄την ”απλή”, αφορά περισσότερο τον πελάτη που ενδιαφέρεται για track days και ενδεχομένως κουράσει τον μέσο χρήστη.

Σχολιάζει θετικά το balance του Megane R.S. και ειδικά το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control το οποίο βοηθάει τόσο το ”μπροστινό” του αυτοκινήτου σε φάση ”τοποθέτησης” στη καμπή όσο και το fun στοιχείο.

[Διάβασέ τοΤι κάνει το 4Control στο νέο Megane]

Ταυτόχρονα, όπως φαίνεται και στο video, υπάρχουν τα μονοκόμματα καθίσματα που παραδοσιακά συνοδεύουν τις εκδόσεις Cup όπως και η λεπτή κόκκινη γραμμή στη στεφάνη του βολάν που αυτή τη φορά είναι ντυμένο με συνδυασμό αλκαντάρα και δέρματος.  

Photo: Renault

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει