Τι ξέρουμε για τη νέα Mercedes A-Class;

Post date:

Author:

Category:

 

Η επόμενη Mercedes A-Class θα είναι πιο »μπροστά» και από την S-Class σε κάποιους τομείς. Τι μάθαμε, ακριβώς;

 

#Ότι το πλαίσιο της νέα A-Class θα εντάσσεται σε μια ευρύτερη οικογένεια προσθιοκίνητων μοντέλων της Mercedes.

 

#Ότι οι μέχρι τώρα φωτογραφίες αλλά και αυτές που η επίσημη Mercedes έδωσε στην »κυκλοφορία», δείχνουν χωρίς καμουφλάζ το εσωτερικό της, το οποίο δεν έχει καμία σχέση με του υπάρχοντος μοντέλου αλλά διαθέτει, μεταξύ άλλων, εντυπωσιακό infotainment.

 

#Ότι η τεχνολογία των ηλεκτρονικών εξελίσσεται τόσο γρήγορα που η νέα A-Class θα διαθέτει εφάμιλλο, αν όχι πιο »προχωρημένο», interface και από την ναυαρχίδα πολυτελείας, την S-Class.

 

#Ότι στην κορυφαία της έκδοση εξοπλισμού θα διαθέτει δύο οθόνες 10 ιντσών οι οποίες θα παραμετροποιούνται ανάλογα με τις συμβατικές, σπορ ή μινιμαλιστικές προτιμήσεις του οδηγού.

 

#Ότι θα διαθέτει head-up display.

 

#Ότι ο επεξεργαστής του συστήματος πλοήγησης (navigation) θα είναι τόσο γρήγορος που θα »ακούει» τις εντολές του οδηγού »διαβάζοντας» τις προθέσεις του. Για παράδειγμα, θα μπορείς να λες »πεινάω» και να σου »βγάζει» τη λίστα των διαθέσιμων σημείων εστίασης στην απόσταση που θα ορίζεις με τρισδιάστατη απεικόνιση.

 

#Ότι παράλληλα με την εξελιγμένη αναγνώριση φωνής, η νέα Mercedes A-Class θα λανσάρει ένα νέο touchpad που θα προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια και θα ανταποκρίνεται (και) σε χειρονομίες.

 

#Ότι θα διαθέτει τις ήδη γνωστές σε κάποια άλλα αυτοκίνητα πολλαπλές δυνατότητες εσωτερικού φωτισμού ενώ το τιμόνι θα προέρχεται από την S-Class.

 

#Ότι η κορυφαία έκδοση της A-Class, η AMG, ίσως αποδίδει 400 ίππους.

Photo: Car&Driver

  

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Έχουμε καύσωνα. Αλλά πόσους βαθμούς έχει μέσα το αυτοκίνητό σου;

Αν δεν έχετε κλειστό γκαράζ, ακόμα και μία απλή ηλιοπροστασία κάνει τη δουλειά της

Υπερβολικά ηδονιστικό. Για το Miami του ’90

Αυτοκίνητα με γωνίες που μπορούσαν να σουβλίσουν αμνοερίφια, bodybuilders, ηδονισμός και ναρκωτικά. Το Miami της δεκαετίας του ’90 ξαναζεί μέσα από τις σελίδες ενός νέου βιβλίου