Μετανόησον: Κι όμως, το επόμενο Audi RS 6 θα έχει V8

Post date:

Author:

Category:

Η Audi αλλάζει την απόφασή της να είναι το επόμενο RS 6 αμιγώς ηλεκτρικό. Ο V8 δεν «πέθανε» ακόμη. Βενζινοαίματοι, γιορτάστε!

Audi RS 6

Mεγάλο, σίγουρο και με οκτακύλινδρο υβριδικό μοτέρ. Το Audi RS 6, όπως αρέσει στο βενζινοκίνητο κοινό του, θα συνεχίσει (και) με θερμικό κινητήρα κάτω από το καπό. Ο λαός μίλησε


Μετά την πρόσφατη αλλαγή ονοματοδοσίας των μοντέλων της Audi και δύο χρόνια μετά την ανακοίνωσή της ότι το επόμενο RS 6 θα ήταν αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρα, τα πλάνα αλλάζουν

Η αλλαγή κατεύθυνσης είναι εντυπωσιακή ακόμα περισσότερο στην περίπτωση του συγκεκριμένου μοντέλου καθώς κάτω από το καπό δεν βρίσκεται κάποιος τετρακύλινδρος αλλά ο γνωστός υβριδικός οκτακύλινδρος με τις δύο τουρμπίνες. Με άλλα λόγια, γερμανική γαλαντομία στο έπακρον.

Πρόκειται για το ίδιο μοτέρ που βρίσκεται και στα Porsche Panamera Turbo Hybrid, Lamborghini Urus SE και Bentley Flying Spur, ένα μηχανολογικό αριστούργημα απόδοσης 800 ίππων, στην πιο ισχυρή τοποθέτησή του εντός της premium «ομπρέλας» του γκρουπ

Και, καθότι υβριδικό, υπόσχεται και μία ικανή αυτονομία έως 64 χιλιομέτρων με ηλεκτρική λειτουργία. Ή, έστω, για λίγα λεπτά φεύγοντας με το «τέρας» από το γκαράζ για να μη σας καταρώνται οι γείτονες

Όπως αναμεταδίδουν τη δήλωση επιφανούς στελέχους της εταιρείας τα διεθνή ειδικά Μέσα, «αυτή η απόφασή μας είναι αποτέλεσμα ενδελεχών συζητήσεων και ανταποκρίνεται στις επιθυμίες των πελατών μας καθώς και τις αναφορές από τους διεθνείς αντιπροσώπους μας».

Ο νέος προγραμματισμός λέει ότι στις 4 Μαρτίου η Audi θα παρουσιάσει το νέο θερμικό A6.

Ωστόσο το σενάριο ηλεκτρικών παραλλαγών, είτε ως Α6 είτε ως RS 6, δεν έχει βγει από το «κάδρο» της στρατηγικής της γερμανικής εταιρείας.

Ιnfo / Photo: audi.gr



Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει