«Μηδενική ζήτηση»: Η Ferrari αναβάλλει το δεύτερο EV της

Post date:

Author:

Category:

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Ferrari θα είναι μία περιορισμένης παραγωγής ειδική έκδοση. Το δεύτερο EV της υποτίθεται ότι θα είναι μεγαλύτερου όγκου παραγωγής. Όμως ποιος θέλει μία ηλεκτρική Ferrari;

Ferrari εργοστάσιο

Το Reuters, επικαλούμενο ανώνυμες πηγές, αναφέρει ότι η Ferrari καθυστερεί το δεύτερο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο από το 2026 στο 2028, επειδή αυτή τη στιγμή υπάρχει προφανώς «μηδενική» ζήτηση για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.


Το άρθρο του Reuters αναφέρει ότι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Ferrari θα είναι ένα ειδικό μοντέλο μικρής παραγωγής και ένα «συμβολικό μοντέλο-ορόσημο που θα τηρήσει τη δέσμευσή της να λανσάρει το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο το 2026»

Η δεύτερη ηλεκτρική Ferrari, η οποία υποτίθεται ότι θα παρουσιαζόταν μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, θα είναι ένα αυτοκίνητο παραγωγής μεγαλύτερης παραγωγής.

Η Ferrari πουλάει περίπου 5.000 έως 6.000 μονάδες κάθε μοντέλου κανονικής παραγωγής εντός πενταετίας, αλλά μία από τις πηγές του Reuters δήλωσε ότι αυτό θα ήταν αδύνατον με την άφιξη ενός ηλεκτρικού οχήματος τον επόμενο χρόνο.

Δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου ενδιαφέρον πελατών, επομένως η Ferrari καθυστερεί το μοντέλο μέχρι το 2028 το νωρίτερο.

Αυτός ο επιπλέον χρόνος έχει επίσης το παράπλευρο «παράθυρο» που επιτρέπει στη Ferrari να αναπτύξει περαιτέρω την τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων της.

Ferrari Modena Ιταλία

Με την ευκαιρία, η Ferrari έχει υποβάλει αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σε ένα εικονικό σύστημα κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως ακριβώς έκανε με επιτυχία η Hyundai με το Ioniq 5 N

Ωστόσο μία από τις πηγές του Reuters δήλωσε ότι ο κύριος λόγος για την καθυστέρηση είναι το ζήτημα της ζήτησης και όχι κάτι που έχει να κάνει με το ίδιο το αυτοκίνητο

Photo: Ferrari


Μanettino Ferrari

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει