Λίγες μόλις μέρες μετά το παγκόσμιο λανσάρισμα του πρώτου ηλεκτρικού SUV της ιταλικής εταιρείας, του Alfa Romeo Milano, το βαφτιστικό πήγε στον κάλαθο των αχρήστων
Το Alfa Romeo Milano έκανε την εμφάνισή του προ ημερών. Και πλέον, αλλάζει όνομα σε ”Junior”
Μπορεί να ‘χει ξαναγίνει; Δε θυμάμαι. Κι αυτό γιατί τα βαφτιστικά που δίνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες ελέγχονται με ακρίβεια, συσχετισμούς και ό,τι άλλο μπορεί να βλάψει την πορεία ενός μοντέλου τους
Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση, παρότι η Alfa Romeo είναι ιταλική εταιρεία, παρότι έχει ως φυσική έδρα το Μιλάνο, παρότι ακούγεται, τουλάχιστον εθνικά, συμβατό με τις ιστορικές της καταβολές, κάτι δεν υπολόγισε σωστά.
Το θέμα προέκυψε λίγες μόλις μέρες μετά την πρεμιέρα του μικρού SUV της μιλανέζικης εταιρείας.
Παρότι η Alfa Romeo θεωρεί πως τηρήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες της ονοματοδοσίας για το νέο Milano, η λογική πίσω από την απόφαση είναι πως το νέο μοντέλο θα παραχθεί στην Πολωνία, παραβιάζοντας έναν νόμο που απαγορεύει την πώληση προϊόντων με ονομασίες που είναι ιταλικής προέλευσης αλλά δεν παράγονται στην Ιταλία
Ο παγκόσμιος Τύπος εδώ και λίγες μέρες δημοσίευσε άρθρα επί άρθρων, μαζί και φωτογραφίες, από το νέο ηλεκτρικό SUV της Alfa. Και τώρα πρέπει να αλλάξουν όλα. Ακόμα και τα λογότυπα
Ενώ η Alfa εξακολουθεί να θεωρεί ότι έχει το δίκιο με το μέρος της, αποφάσισε να αλλάξει το όνομα του Milano, σε μία κίνηση ενταγμένη «στο πνεύμα της προώθησης της αμοιβαίας κατανόησης».
Έτσι, λοιπόν, πρόωρο τέλος για το Milano και στη θέση του επιλέχθηκε το Junior, ένα βαφτιστικό που όχι μόνο ήταν ένα από τα πολλά που είχε εκφράσει το κοινό αλλά επίσης παραπέμπει σε εκείνο το ομώνυμο υπέροχο κουπέ από το ιστορικό παρελθόν από τη δεκαετία του ’60.
Ο Ζαν-Φιλίπ Ιμπαράτο, Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo, σε σχετική του δήλωση είπε ότι «αποφασίσαμε να αλλάξουμε το όνομα, παρόλο που γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε, επειδή θέλουμε να διατηρήσουμε το θετικό συναίσθημα που πάντα προκαλούσαν τα προϊόντα μας και να αποφύγουμε κάθε είδους διαμάχη. Η προσοχή στο νέο μας αυτοκίνητο που λάβαμε τις τελευταίες ημέρες είναι αρκετά συναρπαστική καθώς είχαμε έναν άνευ προηγουμένου αριθμό επισκέψεων στο διαδικτυακό διαμορφωτή (configurator), με αποτέλεσμα ο ιστότοπος να μην μπορεί να λειτουργήσει για μερικές ώρες».
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.
Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος έχει περισσότερες από δύο δεκαετίες στο χώρο των media (Status, Esquire) του Ειδικού Τύπου (Car Magazine, Top Gear) και εκδόσεων που επιμελείται (Audi Magazine, Porsche Magazine, Official Super League Year Book, Eurobanker, Best of Cars, The ONE magazine κ.ά.). Τα τελευταία δέκα, και πλέον, χρόνια «οδηγεί» το 4Drivers με συμμετοχή αρθρογράφων που εκτιμούν την αντικειμενική ενημέρωση, την απόλαυση της οδήγησης και τη δημιουργική προσέγιση. Ταυτόχρονα, εκδίδει concept και (θέλει να πιστεύει) premium εκδόσεις με αυτοκινητικό ή ευρύτερο επιχειρηματικό περιεχόμενο. Φήμες λένε πως με τόση κατανάλωση βενζίνης, βαρύνεται για σημαντικό μέρος της τρύπας του όζοντος. Δηλώνει ένοχος. Αλλά δε μετανιώνει.
Τόσο εμείς όσο και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογία όπως τα cookies στον ιστότοπό μας, για εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, παροχή λειτουργιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ανάλυση των δεδομένων επισκεπτών μας. Κάντε κλικ παρακάτω για να επιβεβαιώσετε ότι συμφωνείτε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας στο web. Οποιαδήποτε στιγμή, μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε επιλογές συγκατάθεσης, επιστρέφοντας σε αυτό τον ιστότοπο.ΑποδέχομαιΔεν ΑποδέχομαιΠολιτική Απορρήτου