Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για το ΜΙΝΙ

Post date:

Author:

Category:

ΜΙΝΙ

 

Από τις αναβαθμίσεις που περιμέναμε στο αγαπημένο ΜΙΝΙ. Τώρα, με ”διπλού συμπλέκτη”. Αυτές είναι οι λεπτομέρεις, όπως μας ενημέρωσε η BMW Hellas

- Διαφήμιση-

Εξαιρετικά γρήγορες αλλαγές σχέσεων, υψηλό επίπεδο άνεσης και βελτιστοποιημένη απόδοση – αυτά είναι τα πλεονεκτήματα του 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου Steptronic με διπλό συμπλέκτη, που διατίθεται για το 3θυρο MINI, το 5θυρο MINI και το MINI Cabrio.

Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη προσφέρεται σε συνδυασμό με ορισμένους κινητήρες και αντί του στάνταρ 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου. Το νέο κιβώτιο προσφέρει εντυπωσιακά δυναμικές αλλαγές για αυξημένη διασκεδαστική οδήγηση, ενώ ταυτόχρονα περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά άνεσης ενός αυτόματου.

Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη λειτουργεί μέσω ηλεκτρονικού επιλογέα νέας σχεδίασης που πάντα επιστρέφει στην αρχική του θέση μετά από κάθε αλλαγή μεταξύ D (Drive), νεκράς N και όπισθεν. Η θέση στάθμευσης (parking lock) ενεργοποιείται με το μπουτόν Ρ. Το S mode μπορεί να ενεργοποιηθεί από τη θέση D μετακινώντας τον επιλογέα στα αριστερά: αυτό υποστηρίζει ένα ιδιαίτερα σπορ στυλ οδήγησης και επιτρέπει μηχανική παρέμβαση στην επιλογή σχέσης.

 

Ο ηλεκτρονικός έλεγχος του νέου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη για το MINI περιλαμβάνει επίσης μία στρατηγική αλλαγών βασισμένης σε δεδομένα πλοήγησης και υποστηρίζει αφενός την λειτουργία start/stop του κινητήρα και το ρολάρισμα, αφετέρου τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπωn. 

 

Για να έχει την κατάλληλη σχέση έτοιμη για την επόμενη αλλαγή, το σύστημα ηλεκτρικού ελέγχου του νέου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη αναλύει διαρκώς τις προθέσεις του οδηγού και την κατάσταση στο δρόμο. Αυτή η ανάλυση περιλαμβάνει τη θέση του γκαζιού, τις στροφές του κινητήρα, την ταχύτητα και το πρόγραμμα οδήγησης MINI.

 

Κατά συνέπεια, μπορούν να γίνονται γρήγορες αλλαγές σχέσεων, όταν αλλάζει ξαφνικά η οδηγική κατάσταση. Εάν η επιτάχυνση πρέπει να διακοπεί απροσδόκητα για παράδειγμα, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη δεν χρειάζεται πάνω από ένα κλάσμα του δευτερολέπτου για το κατέβασμα σχέσης, αντί ανεβάσματος.

Info/Photo: BMW

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει