Μύθοι γύρω από το ECU Remapping / Tuning

Post date:

Author:

Category:

Δείτε κάποιους από τους συχνότερους μύθους γύρω από το ECU remapping αυτοκινήτου και τη βελτίωση κινητήρα αλλά και γιατί δεν ισχύουν

ECU Remapping Tuning

Αν γνωρίζετε ήδη τι είναι το ECU remapping και το chip tuning, τότε θα ξέρετε ότι είναι η διαδικασία βελτίωσης του κινητήρα αυτοκινήτου


Για να γίνει όμως αυτό, πρέπει ο μηχανικός να επαναπρογραμματίσει τη μονάδα ελέγχου του κινητήρα, δηλαδή την ECU για να αυξήσει την ιπποδύναμη και τη ροπή

Οπότε, είναι λογικό να έχουν δημιουργηθεί μύθοι γύρω από την όλη διαδικασία.

Σήμερα, θα δούμε πέντε από αυτούς αλλά και γιατί δεν ισχύουν. Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε!


Mύθος 1ος: «Ο κινητήρας σας κινδυνεύει»

Αν είχατε κάνει ποτέ έρευνα για το ECU remapping και το tuning στο παρελθόν, πιθανώς να είδατε ότι μπορούν να καταστρέψουν τον κινητήρα σας.

Αυτός είναι και ένας από τους πιο συχνούς μύθους γύρω από τη βελτίωση κινητήρα και, φυσικά, δεν ισχύει.

Η αλήθεια είναι ότι αν ο μηχανικός που θα αναλάβει το remapping γνωρίζει τι κάνει και είναι έμπειρος, δε θα έχετε κανένα πρόβλημα. Μη βιαστείτε λοιπόν να επιλέξετε υπηρεσία, κάντε την έρευνά σας και ψάξτε για επαγγελματίες με αποδεδειγμένες δουλειές

ECU Remapping Tuning

Μύθος 2ος: «Ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου σας μπορεί να πάθει ζημιά»

Όπως και με τον κινητήρα, έτσι και για τον εγκέφαλο, δηλαδή την ECU, αν ο ειδικός ξέρει τι κάνει, δεν υπάρχει κίνδυνος.

Για την ακρίβεια, παλαιότερα οι ειδικοί αναγκάζονταν να ανοίξουν την ECU για να κάνουν τις τροποποιήσεις. Υπήρχε, λοιπόν, και ο αντίστοιχος κίνδυνος. Πλέον, όμως, δε χρειάζεται κάτι τέτοιο καθώς η βελτιστοποίηση μπορεί να γίνει αλλάζοντας ή τροποποιώντας τον κώδικα της ECU

Φυσικά, για μια αποτελεσματική και ασφαλή διαδικασία, ο επαγγελματίας πρέπει και πάλι να έχει τα απαραίτητα εφόδια. Γνώσεις και εμπειρία δηλαδή.


Μύθος 3ος: «Το remapping είναι επικίνδυνο γιατί οι ρυθμίσεις αυτές δεν υπάρχουν στις εργοστασιακές»

Αυτό το μύθο, όταν τον ακούς για πρώτη φορά, φαίνεται αρκετά αληθής. Τα πράγματα όμως δεν είναι έτσι.

Για αρχή, οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να επιτύχουν στα μοντέλα που παράγουν την καλύτερη δυνατή ισορροπία κόστους – ποιότητας.

Επίσης, για να μπορέσουν να πουλήσουν τα οχήματά τους μαζικά οφείλουν να ακολουθούν τις σχετικές προδιαγραφές κάθε χώρας. Θα ήταν επομένως εξαιρετικά δύσκολο αλλά και ακριβότερο για τις βιομηχανίες να τροποποιούν κάθε φορά τον εγκέφαλο των οχημάτων τους


Μύθος 4ος: «Για να κάνει κάποιος remap χρειάζεται απλώς το κατάλληλο λογισμικό»

Επικίνδυνος μύθος από όλες τις απόψεις.

Αν εμπιστευτείτε στον οποιοδήποτε το remap της ECU σας, τότε υπάρχει ο κίνδυνος για βλάβες.

Είναι σημαντικό, αυτός που πραγματοποιεί το remapping, να έχει ένα υγιές λογισμικό και να γνωρίζει καλά τη διαδικασία

Κανείς δε θα ήθελε άλλωστε να πάει να βελτιώσει τον κινητήρα του και αντί για αυτό να προκαλέσει ζημιά.

Τι έχετε να κάνετε; Εμπιστευτείτε μόνον επαγγελματίες με εμπειρία, αποδεδειγμένες δουλειές και ικανοποιημένους πελάτες. Κάντε την έρευνά σας και μη βιαστείτε να πείτε «ναι» στον οποιοδήποτε.


Μύθος 5ος: «Η κατανάλωση καυσίμων θα αυξηθεί μετά το remapping»

Πρόκειται για έναν αρκετά συχνό μύθο που οφείλεται στο ότι το remapping μπορεί να αυξήσει την ιπποδύναμη και τη ροπή του κινητήρα.

Εφόσον δηλαδή το αυτοκίνητο θα έχει αυξημένη ιπποδύναμη, θα καίει και περισσότερο. Η αλήθεια είναι όμως ότι το ECU remapping μπορεί, με τις κατάλληλες βελτιστοποιήσεις, να μειώσει την κατανάλωση των καυσίμων

Επομένως, κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Οι παραπάνω μύθοι είναι από τους συχνότερους που αφορούν το ECU remapping και το tuning.

Αν σκέφτεστε, λοιπόν, να βελτιώσετε τον κινητήρα του οχήματός σας, μην ανησυχείτε. Βρείτε έναν έμπειρο και έμπιστο επαγγελματία και θα έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε.


Photo: Image Stock

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει