Κανονικά, το λανσάρισμα ενός τελείως νέου μοντέλου, όπως το Nissan Ariya, το πρώτο 100% ηλεκτρικό SUV της εταιρείας, θα έπρεπε να γίνει αλλιώς
Όμως ο Covid-19 τα άλλαξε όλα. Κι έτσι το είδαμε σήμερα ψηφιακά
Κανονικά, δηλαδή, η ζωή ενός δημοσιογράφου αυτοκινήτου είναι ωραία. Ταξιδεύει σε ωραία, προσεκτικά επιλεγμένα μέρη του κόσμου – δωρεάν.
Μένει σε ωραία ξενοδοχεία – δωρεάν. Οδηγεί τα τελείως νέα αυτοκίνητα τα οποία αφορά η δημοσιιογραφική πρόσκληση – επίσης δωρεάν.
Ζει κανα δυο μέρες τον οδηγικό του παράδεισο. Ναι, καταλάβατε τη συνέχεια. Δωρεάν. Εντάξει, μετά έχει να γράψει για την εμπειρία και το προϊόν.
Κανονικά επίσης, σήμερα το πρωί, 15 Ιουλίου 2020, οι γραμμές αυτές θα πληκτρολογούνταν μετά από ένα τέτοιο διηπειρωτικό πήγαινε-έλα. Κι όχι μετά από ένα ξύπνημα στις οκτώ παρά το πρωί για να είσαι συνδεδεμένος με την ψηφιακή πλατφόρμα της Nissan.
Σύνδεση με Γιοκοχάμα
Σε ένα χώρο 10,000 τ.μ. με λήψεις από drone, τεράστιες οθόνες με κοινωνικά ευαισθητοποιημένες ατάκες και μία τυπικά χαμογελαστή δεσποσύνη να καλωσορίζει τους ψηφιακούς επισκέπτες.
«Μεταφερόμαστε» λίγα λεπτά απ΄τα κεντρικά της Nissan. Εκεί όπου οι ευλαβικά τυπικοί Ιάπωνες έχουν σχεδιάσει την παγκόσμια παρουσίαση του νέου τους αυτοκινήτου, του Ariya. Με τον CEO, τους σχεδιαστές, τους product managers και γενικώς τα μεγάλα στελέχη της εταιρείας
Για όλους αυτούς, το Ariya, ένα επαναστατικό αυτοκίνητο το οποίο είχαμε δει και ως concept, είναι τόσο σημαντικό όσο και η γενικότερη στροφή της αυτοκίνησης.
Εικόνες που, κανονικά, δεν έχουν σχέση με το προϊόν στα video walls μίας παρουσίασης αυτοκινήτου; Συμβαίνει τώρα στη νέα εποχή του Covid
Φουλ ηλεκτρικό, ένα crossover με αδρές γραμμές και αισθητικό μινιμαλισμό. Κάτι σαν το ευαγγέλιο του crosssover αλά Nissan
«Δημιουργήσαμε το Nissan Ariya ως απάντηση στις φιλοδοξίες και τις πρακτικές ανάγκες των σημερινών πελατών», δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της Nissan, Makoto Uchida.
«Συνδυάζοντας τις δυνάμεις μας στα EV (σ.σ. Electric Vehicles) και στα crossover, αποτελεί μία πλατφόρμα για μία νέα εποχή ενθουσιασμού και σχεδιασμού της Nissan», εξηγεί με τα κλασικά «σπασμένα» αγγλικά που συνηθίζονται στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου.
Το Nissan Ariya ως προπομπός
Το Ariya θέτει το ρυθμό για το σχέδιο της Nissan να κυκλοφορήσει 12 νέα μοντέλα στους επόμενους 18 μήνες. Το ολοκαίνουργιο crossover καταδεικνύει τη δέσμευση της εταιρείας να ανταποκριθεί στη ζήτηση των πελατών για νέες ηλεκτρικές, αυτόνομες και συνδεδεμένες τεχνολογίες.
Άλλωστε, η Nissan έχει αρκετά «ένσημα» στα ηλεκτρικά. Ήταν αυτή που λάνσαρε πριν μερικά χρόνια το Leaf, το πρώτο μαζικό ηλεκτρικό στην παγκόσμια αγορά. Η επιτυχία ήταν σχεδόν νομοτελειακή. Ο κόσμος αλλάζει, οι ανάγκες το ίδιο, η η τράπουλα της ενέργειας επίσης
Εγκυκλοπαιδικά, η Nissan αναμένει ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων EV θα είναι πάνω από 1 εκατομμύριο μονάδες ετησίως έως το 2023.
Μέχρι τότε, η εταιρεία στοχεύει επίσης να εισαγάγει αυτόνομες τεχνολογίες οδήγησης σε περισσότερα από 20 μοντέλα σε 20 αγορές, και έχουν πουλήσει περισσότερα από 1,5 εκατομμύρια οχήματα εξοπλισμένα με αυτά τα συστήματα.
Μπορούμε μετ’ ευκολίας να ρίξουμε το φταίξιμο στον κορονοϊό. Όπως και εικόνες με αντισηπτικά στα video wall της Γιοκοχάμα. Είναι η νέα εποχή. Και το Ariya είναι το σημαντικό βήμα στη μετεξέλιξη της Nissan. Έστω και χωρίς φυσική δημοσιογραφική παρουσία
Photo: nissan.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.