Το νέο Jazz e:HEV είναι το πρώτο από τα μοντέλα της μάρκας στην Ευρώπη, και το πρώτο στην κατηγορία του, που προσφέρει στάνταρ τη νέα τεχνολογία. All that Jazz
Η Honda προσφέρει τη νέα τεχνολογία εμπρόσθιου-μεσαίου αερόσακου, στάνταρ στο νέο Jazz e:HEV
Το καινοτόμο στοιχείο παθητικής ασφάλειας αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου πακέτου συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού του νέου Jazz
Και, σύμφωνα με την ενημέρωση που λάβαμε από την επίσημη εισαγωγική, «επιβεβαιώνει ότι πρόκειται για ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στο χώρο της ευρωπαϊκής αγοράς».
Νέο σύστημα αερόσακου ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα
Ο νέος εμπρόσθιος-μεσαίος αερόσακος είναι τοποθετημένος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού. Συγκεκριμένα, αναπτύσσεται στο χώρο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού.
Ο νέος αερόσακος, από τους 10 που διαθέτει συνολικά το νέο Jazz e:HEV (αλλά και γενικότερα η γκάμα του μοντέλου), βοηθά στην αποφυγή της άμεσης επαφής μεταξύ οδηγού και συνοδηγού και στον περιορισμό της σφοδρότητας μιας πλευρικής σύγκρουσης
Η ακριβής τοποθέτηση του αερόσακου επιτυγχάνεται με τρεις ιμάντες ώστε να παράγει μέγιστη προστασία κατά την ενεργοποίησή του. Κάπως σα να αγκαλιάζει τον οδηγό
Πώς συνδυάζεται το σύστημα
Η ομάδα μηχανικών της Honda διαμόρφωσε τη μονάδα του αερόσακου ώστε να χωρά στο πάνω μαξιλάρι του νέου καθίσματος του οδηγού.
Ο νέος αερόσακος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα συνεργάζεται με δύο ακόμα χαρακτηριστικά σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.
Τους προεντατήρες ζωνών ασφαλείας για οδηγό και συνοδηγό που τους συγκρατούν στη θέση τους τους και το υψηλότερα τοποθετημένο κεντρικό υποβραχιόνιο.
Συνολικά, με τη νέα μέθοδο, ο τραυματισμός του κεφαλιού μπορεί να μειωθεί κατά 85% για τον επιβάτη που βρίσκεται στην πλευρά της σύγκρουσης.
Kαι, αντίστοιχα, κατά 98% για εκείνον που βρίσκεται στην απέναντι πλευρά.
Περαιτέρω βελτιώσεις του νέου Jazz περιλαμβάνουν το Σύστημα Αερόσακου i-side στα πίσω καθίσματα.
Αυτός ο αερόσακος, που είναι τοποθετημένος στην επένδυση των πίσω θυρών, ενεργοποιείται για την προστασία των πίσω επιβατών από προσκρούσεις στην πόρτα και την κολόνα C σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.
Χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του, ο αερόσακος δεν υπονομεύει τη μοναδική λειτουργία των magic seats του Jazz.
Info/Photo: honda.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.