Νέο Audi RS6 Avant. Μόλις βγήκε με 600 PS

Post date:

Author:

Category:

Το Audi RS6 Avant είναι το αυτοκίνητο που είναι ικανό να σε κάνει να αποφασίσεις να γίνεις πολύτεκνος. Μόλις εμφανίστηκε η νέα γενιά που συμπίπτει με τα 25 χρόνια των Audi με το λογότυπο RS

Νέο γκρι Audi RS6 Avant

Κάτω από το καπό του Audi RS6 Avant που βλέπετε υπάρχει ένας κινητήρας V8, 4λιτρος, twin-turbo με ήπια υβριδική υποβοήθηση που αποδίδει 600 PS και, ακόμα εντυπωσιακότερα, 800 Nm. Πίσω από αυτόν υπάρχουν πέντε επιβάτες και χώροι για μεγάλες γρήγορες οικογένειες. Τεχνολογικό tour de force με άλλοθι τους συνεπιβάτες


Καμία άλλη εταιρεία δεν κατάφερε να δώσει τόση αίγλη στον, για πολλούς, ξενέρωτο όρο »station wagon» όσο η Audi με τις δυνατές εκδόσεις των Avant. Το RS6 που πριν λίγες ώρες έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση επιβεβαιώνει την ισχύ της σε αυτή την κατηγορία

Τετρακίνηση quattro και 8άρι κιβώτιο Tiptronic εφοδιάζουν τα σωθικά μιας εντυπωσιακά επιθετικής λαμαρίνας. Οι σχεδιαστικές επεμβάσεις, σε πρώτη φωτογραφική ματιά, το κάνουν να φαίνεται über alles ανάμεσα στους ανταγωνιστές του. Ένα Avant με τα λογότυπα RS είναι στιβαρό και πρέπει να δείχνει «κακό» by default.

Οι επιδόσεις

Προφανώς και δεν είναι έκπληξη το ότι το νέο Audi RS6 Avant είναι το ισχυρότερο και ταχύτερο που έχει υπάρξει ποτέ. Μονόδρομος. Η εταιρεία ανακοινώνει επιτάχυνση από 0-100 km/h σε μόλις 3.6» και μία τελική 250 km/h, επίσης προφανώς, ηλεκτρονικά περιοριζόμενη.

Γιατί ένα Avant με το λογότυπο RS οφείλει να διασχίζει τις autobahnen με ταχύτητες που ανταγωνίζονται τα καθαρόαιμα υπεραυτοκίνητα. Εξ ου και τα πακέτα τα οποία μπορεί να προσθέσει ο υποψήφιος πελάτης του Audi RS6 Avant. Λέγονται Dynamic Package και Dynamic Package Plus. Εκτοξεύουν την περιβόητη τελική στα 280 και 305 km/h, αντίστοιχα.

Η τελική ταχύτητα, όπως έχουμε τοποθετηθεί, δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία – έστω και αν πρέπει να υπάρχει ως επιλογή στο σύγχρονο δυτικό κόσμο. Ωστόσο, αυτό που έχει σημασία στην περίπτωση του Audi RS6 Avant είναι ότι με τα έξτρα προαναφερόμενα πακέτα παίρνεις και μηχανολογική υπεροπλία. Συγκεκριμένα, ένα μηχανικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό. Αυτό, δηλαδή, που κατανέμει έως και 75% στον εμπρόσθιο και έως 85% στον πίσω άξονα, όταν οι χαρτογραφημένες συνθήκες το επιβάλλουν.


Το Audi RS6 Avant είναι ένα fucking fast sleeper για τον μη μυημένο που νομίζει πως είναι άλλο ένα »’station wagon». Ιδανικό για να ταξιδεύεις εκπλήσσοντας τους ανυποψίαστους, παραδοσιακά εύφορο για αναβαθμίσεις εμμονικών με την ισχύ και με μία καμπίνα-σουίτα που μπορείς να ζεις για εκατοντάδες χιλιόμετρα


Η ανάρτηση

Για πρώτη φορά το Audi RS6 Avant εξοπλίζεται με προσαρμοζόμενη αερανάρτηση (adaptive air suspension). «Κάθεται» 20mm χαμηλότερα σε σχέση με τα υπόλοιπα A6 Avant. Σε ταχύτητες πλέον των 120 km/h, χαμηλώνει επιπλέον 10mm ενώ υπάρχει δυνατόττα ανύψωσης για δύσκολα περάσματα σε κεκλιμμένα γκαράζ και λοιπές «ανωμαλίες».

Ωστόσο συχνά έχουμε εντοπίσει μία σχετικά περιορισμένη ακρίβεια σε τέτοιου είδους συστήματα σε συνθήκες έντονης πίεσης. Είναι εκεί που ο επόμενος petrolhead-pater familias του Audi RS6 Avant μάλλον θα επιλέξει το πακέτο RS Sport Suspension Plus. Αυτό που βασίζεται σε ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ σε συνδυασμό με κλασικά ατσάλινα ελατήρια σε συνδυασμό με το Dynamic Ride Control.

Το εσωτερικό

Οι φωτό μιλούν από μόνες τους – κατά την κλασική ατάκα. Εκτάρια δέρματος, head-up display, infotainment ΜΜΙ με οθόνη αφής, μετρητής πλευρικών επιταχύνσεων και έξι χαρτογραφήσεις: Comfort, Auto, Dynamic, Efficiency και παραμετοποιούμενες RS1 και RS2 με επιλογές σε γκάζι, τιμόνι και ανάρτηση.

Το ηθικό πλεονέκτημα και οι Η.Π.Α.

Τα Avant ανέκαθεν εξέφραζαν ιδιαίτερη «ποσότητα» για την Audi. Τόσο ως κυριολεκτικό μέγεθος (το νέο Audi RS6 Avant έχει 1.680 lt εσωτερικού χώρου) όσο και ως σημασία για την εικόνα της εταιρείας.

Από το θρυλικό Audi RS2, του 1994, που είχε παραχθεί σε συνεργασία με την Porsche μέχρι και τη νέα γενιά, με τρομερό ήχο και δυνατότητες σε δρόμο και χιόνια. Τα αυτοκίνητά της έγιναν το ορόσημο στην κατηγορία.

Tο Audi RS6 Avant, φυσικά, παραμένει ένας απαγορευμένος καρπός στα καθ’ ημάς. Ωστόσο θεωρούμε πως ανήκει στη λίγκα των αυτοκινήτων εκείνων που μπορεί να σε κάνει να αλλαξοπιστήσεις για μία εταιρεία και να γοητευτείς από την all around πληρότητα ενός καλού Audi. Έστω, για αυτούς τους λίγους.

Στην αμερικανική αγορά θα το διαπιστώσουν οσονούπω καθώς το Audi RS6 Avant θα είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο και εκεί. Όπως δήλωσε ο Oliver Hoffmann, Managing Director της Audi Sport, «για πρώτη φορά προσφέρουμε το RS6 Avant στις Η.Π.Α.και αυτό ανοίγει νέες δυνατότητες για επιπλέον ανάπτυξη».

Οι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί ενώ αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά το πρώτο τετράμηνο του 2020.


Photo: Audi

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει