Η Audi αποκάλυψε την πολυαναμενόμενη 3η γενιά του Q5, με το νέο SUV να κάνει το ντεμπούτο του το ερχόμενο έτος
Βασισμένο στην πλατφόρμα PPC, το μεσαίου μεγέθους SUV εξακολουθεί να εστιάζει στους θερμικούς κινητήρες, με εκδόσεις diesel και ήπιους υβριδικούς βενζίνης με τεχνολογία 48 volt. Στο μέλλον θα υπάρξουν και εκδόσεις plug-in με ηλεκτρική αυτονομία έως 100 χλμ.
Το Q5, το best-seller της Audi, ανανεώνεται τόσο στο εξωτερικό στυλ όσο και στο εσωτερικό, το οποίο διαθέτει περισσότερη τεχνολογία, με οθόνη infotainment και για τον συνοδηγό και υιοθετεί μια πιο εξελιγμένη αρχιτεκτονική, κοινή με το ηλεκτρικό Q6 e-tron και το νέο Α5
Σχεδιασμός
Όπως ο διάδοχος του A4, έτσι και το Audi Q5 διαθέτει πιο δυναμικό στυλ. Σε αυτό συμβάλλει η νέα μάσκα και τα νέα φώτα με τις πιο αιχμηρές γραμμές.
Το Audi Q5 3ης γενιάς διαθέτει πιο μυώδεις προεξοχές στους θόλους και μεγαλύτερο μεταξόνιο, αλλά και μια πίσω όψη με καθαρές γραμμές και μια ενιαία μπάρα φωτός που συνδέει τα πίσω φώτα.
Όπως και στο νέο A5, υπάρχει η Oled τεχνολογία τελευταίας γενιάς για επέκταση των λειτουργιών των πίσω φώτων, τα οποία επικοινωνούν με το περιβάλλον και μπορούν να εκμεταλλευτούν το Car-to-X για να εκπέμψουν προειδοποιήσεις κινδύνου σε άλλους χρήστες του δρόμου.
Εσωτερικό
Η τελευταία εξέλιξη της ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής, με 5 πλατφόρμες που ελέγχουν όλες τις λειτουργίες και επιτρέπουν τις over-the-air ενημερώσεις, βοηθά το εσωτερικό του νέου Audi Q5 να ανεβάσει σημαντικά το επίπεδο ψηφιοποίησης.
Στο ταμπλό κυριαρχεί το Audi Digital Stage, το «ψηφιακό στάδιο» που σχηματίζεται από το εικονικό πιλοτήριο (τα όργανα με οθόνη 11,9 ιντσών), η κυρτή οθόνη με διαγώνιο 14,5 ιντσών του MMI και – για πρώτη φορά σε αυτό το μοντέλο – από την οθόνη 10,9′ αφιερωμένη στον συνοδηγό
Για να διευκολύνει τον οδηγό, ο φωνητικός βοηθός εκμεταλλεύεται την ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη: εάν δεν μπορεί να απαντήσει, υποβάλλει το αίτημα ανώνυμα στο ChatGPT.
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Kείμενο:Luca Cereda / Photo: audi.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.