Αυτό είναι το teaser του νέου Renault Cliο

Το τελείως νέο Renault Clio κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης, τον Μάρτιο. Αυτό είναι το επίσημο teaser και οι δηλώσεις για το πού έπασχε το προηγούμενο μοντέλο

Η σχεδιαστική συνταγή που έχει ακολουθήσει η Renault για το νέο Megane φαίνεται να υιοθετείται και στο αμέσως μικρότερο μέλος της οικογένειας, το νέο Renault Clio.

Η γενικότερη σχεδίαση με τη χαρακτηριστική μπροστινή μάσκα και, κυρίως, το εσωτερικό είναι μερικά από τα σημεία που ο κατασκευαστής έχει δώσει έμφαση.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής σχεδιασμού, Laurens van Den Acker, στο βρετανικό Autocar, «εξαιτίας των επικρίσεων που έχουν δεχθεί οι υπάρχουσες καμπίνες σε μοντέλα της Renault, έχει εφαρμοστεί ιδιαίτερη προσοχή σε αυτό το σημείο».

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που η εταιρεία αφήνει να κυκλοφορήσουν στο διαδίκτυο, το επόμενο Renault Clio θα διαθέτει μια οθόνη ανάλογη του Megane με επιρροές από Tesla, μεγαλύτερη των Ford Fiesta και VW Polo, καθώς και δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης με σκοπό να είναι ένα μοντέλο που θα κυριαρχίσει στην κατηγορία.

Μια κατηγορία (»segment B», σύμφωνα με την κωδικοποίηση των κατασκευαστων) που απέκτησε μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις ακόμα και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Η πλατφόρμα στην οποία θα βασιστεί το νέο Renault Clio είναι η CMF-B, η οποία είναι μια αναβασθμισένη εκδοχή αυτής του Nissan Micra.

Προς το παρόν, αυτό είναι το νέο teaser του Clio, απ’ το οποίο η Renault δεν αφήνει και πολλά να φανούν. Υπομονή μέχρι τον Μάρτιο.

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Ο θεϊκός γύρος του Patrick Depailler. Σκίζουμε διπλώματα (video)

Βλέπεις το video και μετά αναθεωρείς για το πόσο καλά ξέρεις να οδηγείς

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Σόρι, αλλά το Mazda RX-7 με Wankel είναι όνειρο απατηλό

Ζούμε στην εποχή της κατά συρροή υπερβολής των memes (όρος που προέρχεται από την πράξη τού μιμείται) στο σύγχρονο διαδίκτυο. Πιάνει τη μία είδηση ο ένας και την τεντώνει τέρμα ο επόμενος

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»