Αυτό είναι το teaser του νέου Renault Cliο

Το τελείως νέο Renault Clio κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης, τον Μάρτιο. Αυτό είναι το επίσημο teaser και οι δηλώσεις για το πού έπασχε το προηγούμενο μοντέλο

Η σχεδιαστική συνταγή που έχει ακολουθήσει η Renault για το νέο Megane φαίνεται να υιοθετείται και στο αμέσως μικρότερο μέλος της οικογένειας, το νέο Renault Clio.

Η γενικότερη σχεδίαση με τη χαρακτηριστική μπροστινή μάσκα και, κυρίως, το εσωτερικό είναι μερικά από τα σημεία που ο κατασκευαστής έχει δώσει έμφαση.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής σχεδιασμού, Laurens van Den Acker, στο βρετανικό Autocar, «εξαιτίας των επικρίσεων που έχουν δεχθεί οι υπάρχουσες καμπίνες σε μοντέλα της Renault, έχει εφαρμοστεί ιδιαίτερη προσοχή σε αυτό το σημείο».

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που η εταιρεία αφήνει να κυκλοφορήσουν στο διαδίκτυο, το επόμενο Renault Clio θα διαθέτει μια οθόνη ανάλογη του Megane με επιρροές από Tesla, μεγαλύτερη των Ford Fiesta και VW Polo, καθώς και δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης με σκοπό να είναι ένα μοντέλο που θα κυριαρχίσει στην κατηγορία.

Μια κατηγορία (»segment B», σύμφωνα με την κωδικοποίηση των κατασκευαστων) που απέκτησε μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις ακόμα και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Η πλατφόρμα στην οποία θα βασιστεί το νέο Renault Clio είναι η CMF-B, η οποία είναι μια αναβασθμισένη εκδοχή αυτής του Nissan Micra.

Προς το παρόν, αυτό είναι το νέο teaser του Clio, απ’ το οποίο η Renault δεν αφήνει και πολλά να φανούν. Υπομονή μέχρι τον Μάρτιο.

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Audi RS 4 Avant. Η επιστροφή του απόλυτου station wagon

Το Audi RS 4 έχει αυτόν τον εκπληκτικό συνδυασμό κατασκευαστικής ποιότητας, άψογου φινιρίσματος και οδηγοκεντρικού χαρακτήρα. Δεν αναμένουμε τίποτα λιγότερο από το απόλυτο all weather «τραίνο» πολυτελείας

Κόντρες. Η πληγή των νοτίων προαστίων

Οι κόντρες είναι αφελείς, ανώριμες, κοινωνικά naive και ενοχλητικά θορυβώδεις. Με εξατμίσεις που πασχίζουν να υπερβούν τη φτωχομπινεδιά της υπόθεσης

Υποχόνδριο Top 10. Τα μυστικά του Mazda MX-5 ND

Τα κρυμμένα μυστικά του νέου Mazda MX-5 ND. Ψάξαμε και βρήκαμε υποχονδριακά το διάβολο που κρύβεται στις λεπτομέρειες του νέου roadster

Θα αγόραζες το Opel Corsa-e; Ήρθε Ελλάδα

Η τελική ταχύτητα του Opel Corsa-E δεν είναι υψηλή. Στα 150 Km/H και τέλος. Όμως, προς το παρόν τουλάχιστον, αυτό δεν είναι ίσως το ζητούμενο για ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο το οποίο απαλάσσει τον οδηγό του απ΄το βενζινάδικο

Τελικά, να πάρω ντίζελ; Είμαι μπερδεμένος

Το θέμα του ντίζελ είναι, κατά την ταπεινή μου άποψη, ζήτημα περισσότερο πολιτικό. Έχει να κάνει με την απεξάρτηση του δυτικού κόσμου απ΄την παντοδύναμη, αλλά μεσαιωνική, Μέση Ανατολή

Το νέο Skoda Octavia και το κορίτσι με το μπαλόνι

Μεταξύ μας, το νέο Skoda Octavia ίσως δείχνει πιο όμορφο κι από Audi Α4. Χωρίς μεταξύ μας, εισάγει νέες τεχνολογίες καθώς είναι και το πρώτο plug-in hybrid μοντέλο στην ιστορία της εταιρείας

Tesla εναντίον όλων. Πού πάμε, κύριοι;

Με το ηλεκτρικό δεν χρειάζεται να τρέξει καύσιμο, να γίνει η μεγάλη έκρηξη στο πιστόνι, να κατεβάσει σχέση το κιβώτιο, να υπερνικηθούν οι τριβές, δεν χρειάζεται να γίνει όλο το μηχανολογικό κονσέρτο για να νιώσεις την επιτάχυνση. Mπαμ και κάτω. Σφαίρα. Αρκεί;

BMW M2 CS. Το μέγεθος το σωστό στην πιο επιθετική εκδοχή

Δύσκολα να μην γοητευτείς προκαταβολικά με τη νέα BMW M2 CS. Με 450 ίππους και επιλεκτικές αναβαθμίσεις μοιάζει να είναι όσο Μηχάνημα Οδήγησης χρειαζόμαστε

Οδηγούμε Κia ΧCeed. Ωραίος ο νέος

Το στοίχημα στην Κορέα φαίνεται να ´χει ήδη κερδηθεί. Θέλω να πω ότι αν, δηλαδή, το πρώτο σκαλοπάτι ανόδου των ΚΙΑ / Hyundai ήταν να ξεπεραστεί η αντίληψη ότι τα αυτοκίνητά τους ήταν απλώς γερά, «τίμια» και «value for money», αυτό είναι τετελεσμένο. Πάμε για το επόμενο. Το XCeed είναι αυτό ακριβώς

Συμφωνία πριν το χάος. Για το «γάμο» PSA και FCA

Θυμάστε που κάποιοι έλεγαν πως στο τέλος θα μείνουν ελάχιστες εταιρείες; Ίσως και λιγότερες απ' τα δάχτυλα των δύο χεριών; Οδεύουμε προς τα εκεί