Αυτό είναι το teaser του νέου Renault Cliο

Το τελείως νέο Renault Clio κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης, τον Μάρτιο. Αυτό είναι το επίσημο teaser και οι δηλώσεις για το πού έπασχε το προηγούμενο μοντέλο

Η σχεδιαστική συνταγή που έχει ακολουθήσει η Renault για το νέο Megane φαίνεται να υιοθετείται και στο αμέσως μικρότερο μέλος της οικογένειας, το νέο Renault Clio.

Η γενικότερη σχεδίαση με τη χαρακτηριστική μπροστινή μάσκα και, κυρίως, το εσωτερικό είναι μερικά από τα σημεία που ο κατασκευαστής έχει δώσει έμφαση.

- Διαφήμιση-

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής σχεδιασμού, Laurens van Den Acker, στο βρετανικό Autocar, «εξαιτίας των επικρίσεων που έχουν δεχθεί οι υπάρχουσες καμπίνες σε μοντέλα της Renault, έχει εφαρμοστεί ιδιαίτερη προσοχή σε αυτό το σημείο».

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που η εταιρεία αφήνει να κυκλοφορήσουν στο διαδίκτυο, το επόμενο Renault Clio θα διαθέτει μια οθόνη ανάλογη του Megane με επιρροές από Tesla, μεγαλύτερη των Ford Fiesta και VW Polo, καθώς και δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης με σκοπό να είναι ένα μοντέλο που θα κυριαρχίσει στην κατηγορία.

Μια κατηγορία (”segment B”, σύμφωνα με την κωδικοποίηση των κατασκευαστων) που απέκτησε μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις ακόμα και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Η πλατφόρμα στην οποία θα βασιστεί το νέο Renault Clio είναι η CMF-B, η οποία είναι μια αναβασθμισένη εκδοχή αυτής του Nissan Micra.

Προς το παρόν, αυτό είναι το νέο teaser του Clio, απ’ το οποίο η Renault δεν αφήνει και πολλά να φανούν. Υπομονή μέχρι τον Μάρτιο.

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Πού πας με άδετο το παιδί; Το έγκλημα της διπλανής πόρτας

Όσο συνεχίζουν να υπάρχουν πιτσιρίκια που δεν φορούν ζώνη ασφαλείας μέσα σε ένα κινούμενο θηρίο που λέγεται αυτοκίνητο, το εν δυνάμει έγκλημα θα κυκλοφορεί ανάμεσά μας

Αυτή είναι η ιερή στιγμή που το T.50 έρχεται σε ζωή (βίντεο)

Το εκπληκτικό δημιούργημα του ευφυούς Gordon Murray, το T.50, το γνωρίσαμε πρόσφατα. Και τώρα ήρθε η ώρα να ηχήσει για πρώτη φορά ο V12 των 663 ίππων στο «μουλάρι» της εταιρείας

Μόνο τούρμπο εδώ χωράνε. Η μοναδική συνάντηση

Αφετηρία το Κόμο και προορισμός το Τορίνο για μια ευγενή παρέα υπέροχων αποκλειστικά τούρμπο αυτοκινήτων. Το φωτογραφικό στόρι

Παρθενικό CUPRA Formentor 310 ίππων. Η τιμή και τι αξίζει να ξέρεις

Το CUPRA Formentor είναι το πρώτο μοντέλο που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε αποκλειστικά από τη νέα μάρκα. Και η εταιρεία λέει πως συνδυάζει ιδανικά το στιλ με τις επιδόσεις

Όταν δεν οδηγούν τα λεφτά: Ο Βωβός και πώς ήταν να ‘σαι πραγματικά γρήγορος

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανοησία από το να πιστεύει κάποιος ότι η οικονομική άνεση και ο ζαμανφουτισμός απέναντι στο μηχάνημα και τα κόστη σε κάνουν πιο γρήγορο οδηγό στους αγώνες. Ναι, ο Βωβός, ο Βαρδινογιάννης και άλλοι πολλοί είχαν φράγκα. Πολλά φράγκα. Μόνο που από εκεί και πέρα, όταν είσαι στην εκκίνηση με την ταυτότητα στο στόμα, ξεκινούν οι αδένες (sic)

Τι λέει ο κόσμος για τη BMW Σειρά 2 Gran Coupe;

Η BMW αλλάζει. Τουλάχιστον σχεδιαστικά. Μάλλον και πέραν αυτού. Και φαίνεται πως απευθύνεται σε μία παγκοσμιοποιημένη αγορά με όσο γίνεται περισσότερα niche μοντέλα που δεν την απασχολεί και τόσο το αν θα αρέσουν στους παραδοσιακούς αγοραστές της

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και η Ευρώπη των δύο ταχυτήτων

Η πανδημία δεν έκανε τους καταναλωτές περισσότερο οικολογικά ευαισθητοποιημένους. Δεν γίνονται έτσι οι μεγάλες «στροφές» στο εμπορικό πεδίο. Ήταν τα κεφάλαια διάσωσης που διατέθηκαν με αφοφμή τον Covid

Η πτώση και πτώση και πτώση της Lancia

Οι Lancia άρεσαν, έκαναν πιστούς και έφεραν νέο κόσμο που θα έδινε ευχαρίστως ένα νεφρό για να αποκτήσει μία Integrale. Άλλωστε για αυτό ο θεός μάς έδωσε δύο. Ξέρετε γιατί; Διότι είχαν αυτό που λέμε προσωπικότητα