Νέο Wrangler 4xe. Θρύλος δυνατότερος. Και ακριβός

Post date:

Author:

Category:

Το ανανεωμένο και δυνατό δίλιτρο υβριδικό Jeep Wrangler 4xe, ένα από τα καλύτερα και θρυλικά ως ιστορία και βιογραφικό off-road, πλέον ως ΜΥ24, είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά. Το θέμα είναι εάν ως αρχετυπικό και κάποτε σπαρτιάτικο Jeep μπορεί να πείσει το κοινό των +€90.000 που κοστίζει. Πάντως το φανατικό κοινό υπάρχει ακόμη

Οι επτά κάθετες γρίλιες είναι εδώ. Όπως και το γνώριμο σχήμα και οι δυνατότητες του Jeep Wrangler. Μαζί και ένας νέος plug in υβριδικός που αποδίδει συνδυαστικά 380 ίππους και 670 Nm ροπής


Το νέο Wrangler 4xe είναι η πιο πρόσφατη άφιξη στη πολύχρονη πορεία αυτού του θρυλικού αυτοκινήτου. Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση που λάβαμε, προσφέρει νέα στοιχεία, με έμφαση στον κινητήρα, το εσωτερικό και το τεχνολογικό του υπόβαθρο

Η καρδιά του Jeep Wrangler MY24 παραμένει το Plug-in Hybrid υβριδικό σύστημα των 380 HP και 637 Nm, νούμερα που, φανταζόμαστε, του δίνουν άλλο «αέρα» κίνησης με τόσο γενναιόδωρη ροπή.

Νέο Jeep Wrangler 4xe. Θρύλος δυνατότερος. Και ακριβός

Υπάρχουν δύο φινιρίσματα ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού: tο Sahara διαθέτει νίκελ περιγράμματα και το Rubicon ανθρακί, ενώ η νέα σχεδίαση αφενός δίνει πιο μοντέρνα όψη και αφετέρου διοχετεύει περισσότερο αέρα στον κινητήρα.

Στο εσωτερικό

Στην καμπίνα η αναβάθμιση αφορά στο νέο σχεδιασμό αλλά και τα νέα στοιχεία εξοπλισμού και τεχνολογίας, χωρίς αλλοίωση στην υψηλή λειτουργικότητα και πρακτικότητα.

Νέο Jeep Wrangler 4xe. Θρύλος δυνατότερος. Και ακριβός

Όλα τα Wrangler MY24 διαθέτουν νέα εμπρός καθίσματα με αδιάβροχο μηχανισμό, ανθεκτικές επενδύσεις και 12 ηλεκτρικές ρυθμίσεις, με το ταμπλό να διατηρεί το κλασικό σχήμα σε συνδυασμό με σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία.

Το πλαίσιο του πίνακα οργάνων έχει υφασμάτινη επένδυση με εμφανείς ραφές.

Νέο Jeep Wrangler 4xe. Θρύλος δυνατότερος. Και ακριβός
Νέο Jeep Wrangler 4xe. Θρύλος δυνατότερος. Και ακριβός

The World Offroad A Greek family around the world

Συνδεσιμότητες

Η οθόνη του infotainment έχει οριζόντια αρχιτεκτονική. Η διαγώνιός της είναι 12,3” κάτι που σημαίνει ευκολία στο χειρισμό και ακόμα πιο ευανάγνωστες ενδείξεις.

Καθώς το 4G LTE Wi-Fi hot spot μπορεί να υποστηρίξει ταυτόχρονα έως 8 συσκευές όλοι μπορούν να είναι συνεχώς online, ενώ το σύστημα λαμβάνει τις τελευταίες ενημερώσεις μέσω της ασύρματης Over The Air τεχνολογίας.

Νέο Jeep Wrangler 4xe. Θρύλος δυνατότερος. Και ακριβός

Αναβαθμισμένη είναι και η πλοήγηση που έχει την υπογραφή της Tom Tom, υπολογίζοντας την προτεινόμενη διαδρομή βάσει δεδομένων που συλλέγονται σε πραγματικό χρόνο.

Επιπρόσθετα, το Jeep Wrangler MY24 διαθέτει πάνω από 85 συστήματα ασφάλειας, περιλαμβάνοντας αναγνώριση κόπωσης του οδηγού, διατήρηση λωρίδας, αναγνώριση των σημάτων του ΚΟΚ, καθώς και νέους πλευρικούς αερόσακους τόσο στο εμπρός όσο και το πίσω μέρος της καμπίνας.


Το υβριδικό σύστημα

Το Plug-in Hybrid σύστημα χρησιμοποιεί μπαταρία (Li-NMC) 17 kWh που εξασφαλίζει έως 51 km αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης, παράλληλα με ισχυρές επιδόσεις σε κάθε τερέν.

Αξίζει να αναφερθεί ότι στην έκδοση Rubicon που είναι εστιασμένη στις απόλυτες εκτός δρόμου απαιτήσεις υπάρχει «πλευστός» πίσω άξονας Dana 44 HD για μέγιστη αντοχή και ότι σε κάθε Wrangler MY24 το ανεξάρτητο πλαίσιο “Body on Fame” συνδυάζεται με νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση, για βέλτιστη συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες.

Νέο Jeep Wrangler 4xe. Θρύλος δυνατότερος. Και ακριβός

Ο δίλιτρος κινητήρας βενζίνης εξακολουθεί να αποδίδει 272 HP (200 kW), ενώ ο ηλεκτρικός 107 kW προκειμένου να μπορεί να κινήσει αβίαστα από μόνος του το αυτοκίνητο ακόμα και εκτός δρόμου.

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο με μετατροπέα ροπής και 8 σχέσεις, ενώ συνεργάζεται με μηχανικό σύστημα τετρακίνησης και επιπλέον κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού για τις πλέον δύσκολες εκτός δρόμου συνθήκες.

Mε την ευκαιρία, ένα βίντεο με αυτά τα ωραία, εκτός δρόμου, που οργανώνει η Jeep. Ελευθερία εκεί όπου τελειώνει ο δρόμος.

info / Photo: jeep.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει