Νέος χρόνος και έρχεται η δίλιτρη Toyota GR Supra των 255 ίππων

Post date:

Author:

Category:

Ένα χρόνο μετά την παρουσίασή της, η Toyota επιχειρεί το downsizing της Supra με δίλιτρο, τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 255 ίππων και 400 Nm ροπής. Πιο προσιτή, με μικρότερη κατανάλωση και πιο ελαφριά

2021 Toyota GR Supra 2.0 back

Η επίσημη ανακοίνωση για τον εμπλουτισμό της γκάμας της Supra για το 2021 έρχεται ως «γέφυρα» μεταξύ του φτηνότερου Toyota GT86 και της μέχρι σήμερα τρίλιτρης έκδοσης


Μάλιστα στην αγορά της Μ. Βρετανίας ήδη ανακοινώθηκε η τιμή στις £45,995

Η δίλιτρη GR Supra κάτω από το καπό φοράει τον -εκ BMW- τετρακύλινδρο κινητήρα με τον κωδικό B48 ο οποίος συναντάται σε διάφορα μοντέλα της βαυαρικής γκάμας.

- Διαφήμιση-

Παρότι μικρότερος σε απόλυτες τιμές σε σχέση με αυτόν της τρίλιτρης έκδοσης, ας μη φαντάζεται κάποιος ότι είναι «λίγος» για το γεμάτο καμπύλες αμάξωμα της GR Supra.

Η επιτάχυνση από στάση για τα πρώτα 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική παραμένει, ηλεκτρονικά περιοριζόμενη, στα 250 km/h. Σημαντικό στοιχείο το ότι η νέα έκδοση της Supra ζυγίζει σχεδόν 100 κιλά λιγότερα (1,443 kg vs 1,542 kg). Δεδομένου ότι δεν έχουν αναφερθεί αλλαγές στο αμάξωμα, οι αεροδυναμικές τιμές εικάζεται ότι παραμένουν ως έχουν

Η δίαιτα

Μαζί με τη μείωση στη ζυγαριά πάνε πακέτο τα μονοπίστονα φρένα (αντί για τα τετραπίστονα) και το ηχοσύστημα με 4 ηχεία (αντί για 10).

Όμως, το ελεγχόμενο διαφορικό, ευτυχώς, παραμένει.

Επίσης οι τροχοί είναι μικρότεροι κατά μία ίντσα. Ωστόσο το πλάτος παραμένει αμετάβλητο με αυτό των μεγαλύτερων τροχών της τρίλιτρης Supra (255 / 275, μπροστά και πίσω, αντίστοιχα).


Toyota Supra Nordschleife

Το κιβώτιο και οι διαφορές

Στάνταρ παραμένει το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο – στοιχείο που θεωρούμε πως θα μπορούσε να υφίσταται παράλληλα με ένα χειροκίνητο που ίσως θα ταίριαζε στο χαρακτήρα της δίλιτρης και πιο εισαγωγικής έκδοσης που, πιθανότατα θα έχει ακόμα καλύτερο turn-in λόγω μικρότερης αδράνειας στον εμπρόσθιο άξονα. Αυτό, τουλάχιστον, λέει η λογική

Μη βιαστεί επίσης κάποιος να εντοπίσει τη δίλιτρη GR Supra βλέποντάς την. Η μόνη διαφορά -πέρα απ΄όσες αναφέρθηκαν- θα είναι οι μικρότερης διαμέτρου απολήξεις των εξατμίσεων.

Μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές δεν έχει υπάρξει κάποια ενημέρωση από την ελληνική εισαγωγική για τη διάθεση της «μικρής» έκδοσης ή για τυχόν τιμές.


Toyota Supra δοκιμή

Photo: toyota.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει