Η όγδοη γενιά του πιο πετυχημένου μικρομεσαίου στον πλανήτη ετοιμάζεται για νέο look και πιο δυναμικό χαρακτήρα. Οπτικά, τουλάχιστον
Η σχεδίαση, φυσικά και πρέπει να παραπέμπει σε Golf, το design του οποίου είναι καθαρά εξελικτικό και ποτέ επαναστατικό καθώς η ”συνταγή” έχει δουλέψει τέλεια για τη VW εδώ και δεκαετίες.
Ενδεικτικό είναι πως για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Volkswagen επιτυγχάνει παραγωγή έξι εκατομμυρίων αυτοκινήτων σε ένα ημερολογιακό έτος (2017) ενώ παρέδωσε σε πελάτες σχεδόν ένα εκατομμύριο Golf τη χρονιά που μόλις τελείωσε, με τη συνολική παραγωγή του μοντέλου, από το λανσάρισμά του, στα 34 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Τρελό best seller.
Oι πρώτες απεικονίσεις αλλά και τα σχόλια του ευρωπαϊκού ειδικού Τύπου ”φωτογραφίζουν” ένα πιο φαρδύ Golf που ”κάθεται” πιο επιθετικά σχεδιαστικά.
Επίσης, αναμένεται να έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο για περισσότερους χώρους και ακόμα καλύτερη κύλιση (κατά την άποψή μας, η πιο συγκροτημένη του ανταγωνισμού).
Οι εικονογραφήσεις δείχνουν την εξέλιξη, λοιπόν, της επόμενης γενιάς, της Mk8 δηλαδή, που αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2018 και να πωλείται το 2019.
Η πλατφόρμα του σασί λέγεται πως θα συνεχίσει να είναι η γνωστή MQB αλλά, όπως συνηθίζεται πλέον στις ημέρες μας, το νέο VW Golf θα είναι (και πάλι) ελαφρύτερο από το προηγούμενο από 35-75 kg.
Η μείωση βάρους θα έχει οφέλη και στα επίπεδα ρύπων καθώς αυτά συνεχίζουν να είναι εξαιρετικά πιεστικά για τους κατασκευαστές. Συγκεκριμένα, το 2020 ο μέσος όρος CO2 των κατασκευαστών αυτοκινήτων έχει οριστεί στα μόλις 95 g/km – τιμή εξαιρετικά χαμηλή και στα όρια του απίστευτου μέχρι πριν λίγα χρόνια.
Illustration: Auto Express
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.