Είναι πολλά τα λεφτά για το νέο Nissan GT-R50

Post date:

Author:

Category:

Πρέπει να υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος τρόπος για να γιορτάσεις το μύθο σου. Η Nissan επέλεξε να γιορτάσει τα 50 χρόνια του πιο σημαντικού της μοντέλου με το Nissan GT-R50 που ανεβάζει πολύ ψηλά το κασέ

Μέχρι στιγμής η Nissan τοποθετούσε το GT-R ως ένα, αναλογικά, προσιτό supercar. Όμως, με το GT-R50 αποφάσισε να μπει διαφορετικά στην αγορά.

Το GT-R50 το πρωτοείδαμε ως πρωτότυπο (concept car) τον Ιούλιο, στο Festival of Speed (απ΄ όπου και η αμέσως παρακάτω φωτο), ως ένα δείγμα συνεργασίας με τον οίκο Italdesign.

Nissan GT-R0-4drivers.gr

Nissan GT-R0-4drivers.gr

Nissan GT-R0-4drivers.gr

Nissan GT-R0-4drivers.gr

Στη συνέχεια, ήρθε η απόφαση της Νissan να δώσει το πράσινο φως ώστε το GT-R50 των 720 ίππων, το οποίο βασίζεται στο τρέχον GT-R Nismo, να μπει στην παραγωγή. Σε μόλις 50 κομμάτια

Αυτή τη φορά όμως με μια τιμή που το τοποθετεί στη λίγκα των ακριβότερων mega-supercars της κατηγορίας αφού θα αγγίζει σχεδόν τα €1.000.000. 

Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε, το βιβλίο παραγγελιών έχει ήδη ανοίξει με τις πρώτες παραδόσεις να υπολογιζεται πως θα λάβουν χώρα μέσα στο 2019.

Αν, ωστόσο, το ακριβότερο GT-R που έχει υπάρξει ποτέ παραμείνει όνειρο απατηλό, ίσως αρκεστείτε στο επίσημο video. 

Photo: Nissan

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Έχουμε καύσωνα. Αλλά πόσους βαθμούς έχει μέσα το αυτοκίνητό σου;

Αν δεν έχετε κλειστό γκαράζ, ακόμα και μία απλή ηλιοπροστασία κάνει τη δουλειά της

Υπερβολικά ηδονιστικό. Για το Miami του ’90

Αυτοκίνητα με γωνίες που μπορούσαν να σουβλίσουν αμνοερίφια, bodybuilders, ηδονισμός και ναρκωτικά. Το Miami της δεκαετίας του ’90 ξαναζεί μέσα από τις σελίδες ενός νέου βιβλίου