Σήμερα, Κυριακή 8 Δεκεμβρίου, στο Φεστιβάλ NISMO, στην Ιαπωνία, η περιορισμένη, επίσημη έκδοση του Nissan GT-R50 κάνει την εμφάνισή της. Και σειρά έχουν οι μόλις 50 τυχεροί που θα τα παραλάβουν, περίπου σε ένα χρόνο από σήμερα
Το Nissan GT-R50, που ολοκληρώθηκε ως project σε συνεργασία με τη γνωστή Italdesign του τεράστιου σχεδιαστή Giorgetto Giugiaro, θα είναι εξατομικευμένο κατά τις επιθυμίες των 50 αγοραστών
Η Nissan συνεργάστηκε με την Italdesign που εδρεύει στο Τορίνο για να δημιουργήσει το μοντέλο, βασισμένο στοτελευταίο Nissan GT-R NISMO, μνημονεύοντας τις επετείους των 50 ετών, τόσο για το GT-R, όσο και για την Italdesign
Πιθανόν, η συγκεκριμένη έκδοση να ενέχει και θέση ενός μεγάλου φινάλε στην ιστορία ενός εμβληματικού αυτοκινήτου. Τουλάχιστον, όπως το γνωρίσαμε κατά τα χρόνια της ύπαρξής του
Η απόδοση του GT-R50 είναι, πλέον, στη στρατόσφαιρα των 720 ίππων και των 780 Nm ροπής. Το 6κύλινδρο μοτέρ των 3.8 λίτρων, υπό τον κωδικό V638RETT, έχει τροποποιηθεί από τη NISMO και είναι κατασκευασμένο στο χέρι
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση που λάβαμε από τη NISSAN Θεοχαράκης Α.Ε., «το πρώτο εμπορικά διαθέσιμο μοντέλο του Nissan GT-R50 θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, τον ερχόμενο Μάρτιο, πριν από την έναρξη των παραδόσεων στα τέλη του 2020».
Δεν έχουν εξαντληθεί. Προλαβαίνεις
Όπως προαναφέρθηκε, το Nissan GT-R50 θα παραχθεί σε 50 μόλις «κομμάτια». Πιθανόν, ως τελική έκδοση ενός ιδιαίτερου αυτοκινήτου, να εμπεριέχει κάποια στιγμή και επενδυτικό χαρακτήρα.
Η επίσημη Nissan δηλώνει, τουλάχιστον για την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, πως το βιβλίο παραγγελιών δεν έχει «κλείσει» ακόμη. Ενώ, ταυτόχρονα, σημειώνει πως «η αγοραστική ζήτηση είναι υψηλή καθώς έχει ληφθεί ένας σημαντικός αριθμός προκαταβολών».
Η μετάβαση στη νέα εποχή
Είναι τόσο κομβική η περίοδος της αυτοκίνησης που έρχεται -με ηλεκτροκίνηση, υβριδικά, αυτόνομα και όλη αυτήν την ψηφιοποίηση της οδήγησης- που ακόμα και ένα τέτοιο αυτοκίνητο, για το οποίο θα περιμέναμε πως θα έχει διάδοχο, καταλήγει να είναι ένα αμφίβολο project.
Κάπως έτσι, λοιπόν, μετά από δώδεκα χρόνια, μετά από το σημαντικότερο «άπερκατ» ενός σπορ ιαπωνικού αυτοκινήτου στο υπογάστριο των κορυφαίων προτάσεων του ιταλικού και γερμανικού ανταγωνισμού, φαίνεται να ‘χει κριθεί πως οι οικονομικές συνθήκες δεν επιτρέπουν μία τόσο μεγάλη επένδυση με σοβαρό ρίσκο
Οι 50 τυχεροί ιδιοκτήτες θα έχουν να απολαύσουν κάτι σημαντικό. Με την πιστοποίηση και συμμόρφωση του μοντέλου στις αγορές που θα διατεθεί να αποτελεί μια τυπική εκκρεμότητα, οι ιδιοκτήτες του μοναδικού supecar αναμένεται να καθίσουν πίσω το τιμόνι του δικού τους, εξατομικευμένου Nissan GTR-50 από την Italdesign.
Photo: Nissan
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.